Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • AllDayDreams

    Ik ga heel eerlijk met je zijn:
    Ik ben zo ontzettend blij dat je voor dit einde hebt gekozen!
    Een einde waarbij Violet en Harry weer bij elkaar zouden komen, zou ontzettend cliché zijn geweest en hoewel dat natuurlijk ook leuk was geweest, had het niet geklopt. Er is teveel tussen hen gebeurd om nog recht te zetten.
    En ja, Colin en Violet zijn heel leuk samen!

    Jammer dat je gaat stoppen, want dit was een super verhaal, maar ik begrijp je keuze.

    xxxx

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Heel erg mooi geschreven, dit.
    Jij kan over absoluut niets schrijven en ik zou het nog leuk vinden om te lezen.
    Stiekem vond ik ze best wel cute, maar sst, niet tegen Harry zeggen c:
    Ik kijk uit naar de laatste stukjes!

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Volgens mij heeft Harry het goed verkloot als ze ze er echt helemaal klaar mee is.
    Colin en Violet zijn inderdaad leuk samen! Eigen schuld Harry.
    Ben benieuwd wat je nog voor ons heb ik het laatste hoofdstukje. Maar ik verwacht dat Harry er achter gaat komen. Hopelijk worden ze nog wel vrieden (:

    9 jaar geleden
  • Loch_Ness

    Het gaat stoppen... O god. Ik respecteer jouw keuze omdat ik zo ben opgevoed, maar leuk vind ik t niet.
    Maar wauw, wat een geweldige schrijfwijze heb je zeg! Echt, poeh!
    En toch vind ik t jammer dat Harry en Vi niet samen zijn gekomen, al valt het wel te begrijpen.
    Soms loopt een verhaal anders en doet het dingen die niet helemaal de bedoeling waren maar dan komen er andere fantastische woorden tevoorschijn.
    Succes met verder schrijven!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen