Foto bij Love is on it's way

Het is de grote dag dat we gaan verhuizen :D

Carlijn is een hele goeie vriendin van me.

Misschien een beetje lang xD

P.O.V Melissa

Ik word wakker en denk gelijk aan Jonas Brothers,
ik ga gewoon naar hun woonplaats dat is toch te gek voor woorden! xD
Maar dat is wel even wennen.
Nederland is heel anders dan New Jersey!
Maar dat maakt niet uit!
Uhh wie beld me nou weer
Ooo dat is Carlijn.

"Heey Carlijn"

"Heey,, hoeisty?"

"Goed maar ik ga verhuizen"

"Echt:O Wanneer?"

"Vandaag"

"Nee dat meen je niet waarom heb je dat niet eerder gezegt?"


"Ik probeerde je te bellen maar je nam niet op! Maar kun je hier naar toe komen dan kunnen we nog een uur praten en afscheid nemen"

"Jhaa,, ik kom nu meteen! Maar waar ga je naar toe verhuizen dan?"

"New Jersey"

"Ik kom wacht, ga hangen Doei"

"Tot zo"

"Jhaa doei"

5 minuten later hoor ik de deurbel het is Carlijn.
Ze stormt naar binnen en vliegt me om de nek!
Ik grijp haar heel stevig vast, we gaan naar boven
"Hoe komt het zo dat jullie gaan verhuizen?"
"Ik weet het niet volgensmij omdat mijn moeder een hele leuke baan heeft gekregen in New Jersey."
"Oke, maar ik ga jou zo ontzettend veel missen we waren vriendinnen 4-ever"
"Dat blijven we ook! Jij moet soms maar naar mij toe komen en ik naar jou"
"Goed idee" toen hebben we nog een uur gepraat.
Mijn moeder dsta ook op.
We geven elkaar een knuffel van wel 2 minuten we konden elkaar niet meer los laten!
We gaan naar beneden ik een koffer en Carlijn een koffer (van mij) we leggen ze in de auto. Ik stap in mijn moeder ook de auto is gestart. Ik schreeuw naar Carlijn "I Love You BFF" ik krijg terug "Snik snik love you to BFF snik snik"
Paar minuten later begon ik te huilen.
"wat is er schat?"
"ik mis iedereen zo erg"
"Jhaa dat snap ik"
"snik snik maar ik mis vooral papa waarpm moet hij onder een auto zijn gekomen waarom?"
"Schat, ik weet het niet maar zullen we het nu
over leuke dingen hebben!"
"Mam je hebt gelijk we moeten hier niet gaan zitten huilen! ten slote we gaan naar New jersey wat wil je nog meer?"
"precies, goed zo ik ben trots op je!"
we zien het bordje van shiphol. Mijn moeder parkeerd maar moet heel veel betalen want ze neemt een kaart van 10 jaar dat is echt heel duur!
We lopen het vliegtuig binnen we zeggen "hallo" tegen de stewades. "Hallo u mag hier rechtdoor tweede pad en dan stoel 61 & 62."
"Oke, dank u wel" Ik doe mijn I Pod in, natuurlijk liedjes van Jonas Brothers! Het vliegtuig gaat opstijgen. Maar ik ben best moe want heb gister avond niet geslapen want ik was heel zenuwachtig. Met de muziek in mijn oren val ik in slaap.


*Tijdsprong*


"Melissa, Melissa word wakker we zijn in New Jersey"
"Wat"
Ik spring meteen op en ben helemaal wakker. We geven de piloten en stewadessen een hand in ren heel snel naar buiten."Oooh wat is het hier warm!"
"Jhaa, Sorry schat dat had ik je helemaal niet vertelt het is hier super warm"
"Dat merk ik, ik ga ff naar de wc om een topje aan te doen"
"Ik loop we even mee want je moet dan eerst je koffer pakken"
"Dat kan ik heus wel zelf, maar ik vind het goed"
heb een topje aan gedaan. OMJ mijn moeder had een verassing ze heeft een auto gekocht hij is net zo mooi! We stappen in en rijden naar ons nieuwe huis. Is echt super mooi!!! (hoera)
Met vett mooi zwembad "Mam ik pak mijn bikini en duik erin oke?"
"Is goed maar daarna help je mee met je kamer inrichten, trouwens er zijn nog 3 verassingen voor je"
"dat zie ik dan zodadelijk wel!"
ik ben eigenlijk best benieuwd wat die verassingen zijn! Plons ik duik in het zwembad. Wat een lekker water, lekker koud! Maar ik ging er meteen uit, droogde me al en trok mijn kleren aan, want ik wou de verassingen weten!xD
Ik ging met mijn koffer naar mijn nieuwe kamer mijn moeder deed de deur van mijn slaapkamer open.
"Whoooooooo...........,,, net zo'n grote kamer! Bedankt mam!!" ik legde mijn koffer op mijn bed toen zag ik pas wat er opal mijn muren zaten allemaal poorsters van JB (hoera)
"bedankt man je bent geweldig"
Ik zag haar een zoen (op haar wang) xD
"dat was de eerste verassing"
"Uhhh...??"
"ik had toch drie verassingen zei ik"
" Jhaa .. maar,,, .. Uhh.... ??"
"maar voor de tweede verassing moet je mee naar buiten"
"maakt niet uit"
Ik snapte er helemaal niks van! Maar ik ging met mijn moeder naar buiten toen ik in de auto zat en we de straat in reden kwam het me al bekend voor maar ik wist het niet. ik ga met mijn moeder wandelen door de straat. "Komt het je al bekend voor?"
"Jawel maar ik weet het niet"
"denk een goed na"
ik dacht echt goed na! Toen stopte mijn moeder voor een huis dit kwam me echt bekend voor iik had dit huis als plaatje op mijn mobiel "OMJ, mam dit is het huis van de Jonas Borthers (yeah)
ik was echt heel blij ik rende echt heel snel naar huis en trok mijn moeder mee. Ik was zo hyper, blij, vrolijk, melig...!
"maar..... hoe....uhhh..."
"dit huis stond te koop en ik zag dat het bij the Jonas Brothers in de straat was dus ik dacht hupa die is van ons"
"mam I Love You, je hebt me droom waar gemaakt"
"maar je moet morgen naar school he"
"ojaa shit, helemaal vergeten. Mam hoelaat is het dan?"
"4 uur"
"Ooohhh dan"
Dan draai ik me om en pak de telefoon en bel Carlijn.
"Hallo met Carlijn"
"Sgatjhhuuu..."
"HeeY"
"Ik mis je heel erg"
"Ik jou ook"
"Maar dit ga je nooit geloven"
"wat?"
"Ik woon bij de Jonas brothers in de straat"
Ik begin helemaal te dansen.
"Serieus"
"Jhaa,, ik maak geen grapje"
"OMJ"
"Jhaa, dat zij ik ook op het begin"
"maar ik moet gaan ik bel je overmorgen wel ok?"
"Okee, jammer dat je moet gaan"
"Doei"
"Doei hou van jou"
"Love you to"

thuu,,thuuu,,,thuuu hoorde ik aan de andere kant van de lijn zij moest wel heel snel gaan.
Ik moest huilen ik miste haar zo erg. Het was zo onder hand al 5 uur maar mijn moeder lag in het zwembad ik wauw mijn bikinni aan daan doen maar ik draaide me om eant ik wou naar binnen lopen maar toen zag ik een jongen die echt sprekend op Nick Jonas leek voorbij fietsen hij stopte en zij "hoi" maar ik wist nu zeker dat hij het echt was ik kon mijn ogen niet geloven "hallo" riep ik. Hij liep naar me toe " zijn jullie de nieuwe inwoners?"
"Jhaa,,"
"oke, ik was van plan om een rondje te gaan fietsen wil je misschien mee?"
" Jhaa,, allen ik heb nog geen fiets"
"Jawel hoor, kijk maar in de garage dat was dus verassing drie"
"Bedankt mam" ik geef haar een zoen "ok zullen we gaan" vroeg Nick Jonas. "Jhaa,, is goed"

Reageer (3)

  • xlolx

    jipppie NICK

    1 decennium geleden
  • Pendulum

    Dat gaat lekker snel!
    Dat is goed, want kunnen ze sneller opelkaar verliefd worden
    Nou, Nick dan
    Want zij is al verliefd <3

    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    geweldig, kan je melden wanneer de volgende er is? abo doet het niet, snel verder, xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen