Foto bij hoofdstuk 15

de fotoshoot.

ik zit in de auto opweg naar de fotoshoot.
ma brengt me maar gaa dan ook meteen weg en komt me dna later ophalen waneer het is afgelopen.
ik kijk uit het raam naar alle billebaords die voorbij suisen.
binnenkort sta ik meschien wel op eens van die boards nouja als ik succes heb want ik ben ook pas en beginnend model dat nog niet bekend is in de modelen wereld maar wel in showbizzland.

tijdsprong naar fotoshoot


eenmaal aangekomen zeg ik mijn moeder gedag en loop de studio in waar ik meteen mee woord gesleurt naar de visasiste.
die me helemaal op maakt en men haar begint te stijlen wat en beetje pijn doet.
'je doet me en beetje pijn '' zeg ik.
''sorry meis'' zegt hij en doet het iets voorzichitger.
als ik eindelijk klaar ben bij de visasite moet ik naar de stylist die me en kort zilvere mini dress geeft me double platform pumps waar ik zeker over struikel als ik er op loop.
ik kleed me om in het omkleedhokje en krijg dan nog en prachtige armand om.
''real diamands'' zegt de styliste.
''really?'' vraag ik ongeloofig.
''yes sweethart'' zegt ze met en knipoog.
''wow...'' zeg ik aleen maar en loop met veel moeite dan naar de fotograaf.
ik ga klaar staan en tril eigenlijk omdat ik dus niet op die hakke kan staan ze zijn veel te hoog gelukig mag ik op en kruk zitten...
ik poseer en kijk met en swoele blik in de Camera.
'na en paar minuten moet ik weer terug naar de visasiste die alle make-up er af haalt en dan weer nieuwe op doet.
ik kijk eve in de spiegel en zie dat mijn ogen geweldig zijn opgemaakt perfecte smooky eyes en mooie kleine lila flinders helemaal aan het einde.
ik kijk nog eve ngoed in de spiegel en loop dan naar de stylist die me en jurkje geeft die
helemaal wit is met en rood lint om de taile en van onder hememaal poft.
ik krijg weer pumps aan maar deze keer niet zo erg hoog maar wel nog steeds double platform en ook mooi wit.
ik ga weer klaar staan als ik klaar ben bij de stylist.
en moet va nde fotograaf op een been gaan staan.
als dat maar goed gaat.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen