Foto bij I fell for you ~253~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Histoire

    Awh, nu had ik wel medelijden met hem, maar hij moet zichzelf wel wat in de hand houden zeg. Ik hoop maar dat zijn moorddadige kantje niet naar boven komt en dat hij niet gewelddadig wordt tegen Jessica.

    7 jaar geleden
  • magiclove

    Best lang onderweg dan, maar je gaat het geweldig vinden.
    Hopelijk bezoek je het National History Museum vroeg genoeg (om 10u s'morgens gaat het open) Het zal nu wel minder druk zijn dan in de vakanties maar voor die dinosaurussen zal je waarschijnlijk wel moeten aanschuiven. (Er staan er best wel wat). Mooi gebouw ook, maar werkelijk bijna alles is mooi daar. Ik ben niet echt een stadsmens maar daar zou ik best wel kunnen wonen :)
    Ik heb best wel medelijden met Sev maar ook met Jess. Sev, doe die drank weg en ga haar achterna. Jess troost je met alle plezier wel!
    Snel verder

    8 jaar geleden
  • ashleyG

    Stage is echt vermoeiend soms. Maar ja had nu vakantie dus ben weer beetje uitgerust :)

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Awh :( niet gewelddadig gaan doen (N)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen