Aanvragen
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Song One Shot
9 jaar geledenBeschrijving hoofdpersoon: Michelle is een meisje van 18 (ook het leeftijdsverschil kan een onderdeel van de reden zijn van de ruzie bij het kopje extra informatie), super lief met een hart van goud, ze houdt van spontane acties, ze is erg gek, eigenwijs en weet wat ze wil. Ze is 1,65, lang donkerbruin haar met blonde highlights en groene ogen. Ze heeft mooie volle lippen.
Wie van 1D en/of 5SOS? Louis Tomlinson
POV: Graag van Louis' kant, vind ik ook wel een keertje leuk^^ In de ik/jij-vorm.
Liedje: Half a heart - One Direction
Geschreven in: Nederlands
Gesproken in: Engels
Hoeveel delen? Misschien 2?
Extra informatie:
- Het is uit gegaan tussen Louis en Michelle om een bepaalde reden waardoor ruzie ontstond midden in de nacht, maar zoals in het liedje, Louis en Michelle missen toch dat gedeelte dat hun beide compleet maakte.
- Misschien zijn hele kleine flashbacks van beide kanten ook wel leuk, naar de beste momenten uit hun relatie.
- Helemaal op het eind zou wel leuk zijn als ze toch weer samenkomen.
Ik hoop dat je er iets mee kan! Super leuk idee trouwens om de one shot te baseren op een liedje! Xxx
Bromance One Shot
9 jaar geledenEen liefdesrelatie tussen twee bandleden. Kan ook een bandlid van 5SOS zijn en de ander van 1D.
Wie van 1D en/of 5SOS? Liam en Luke
POV: Luke
Verhaallijn: Luke komt elke zomer en kerstvakantie met zijn familie naar Wolverhampton, omdat zijn moeder daar oorspronkelijk vandaan komt ( Ze is voor de liefde naar Australië verhuisd) en zijn grootouders er nog steeds wonen. Zijn moeder was toen ze nog in Wolverhampton woonde de beste vriendin van de moeder van Liam, hierdoor kennen Luke en Liam elkaar al hun hele leven en zijn ze beste vrienden geworden, ookal woont Luke in Australië en Liam in Engeland.
Hun contact is de laatste tijd verminderd, omdat Luke gevoelens heeft gekregen voor Liam en daar heeft hij moeite mee omdat hij dacht hetero te zijn.
Locatie: Wolverhampton
Andere genres? Humor
Geschreven in: Nederlands
Gesproken in: Nederlands
Hoeveel delen? 2
16+ One Shot
9 jaar geledenBevat seksuele handelingen tussen twee verschillende geslachten.
Beschrijving hoofdpersoon: Aimèe is een meisje van ongeveer 1.60, ze heeft lang donkerbruin haar met natuurlijke slagen er in, haar ogen zijn bruin en haar wenkbrauwen en wimpers zwart.
Wie van 1D of 5SOS? Zayn! En als je hem niet meer doet omdat hij inmiddels weg is, dan Niall!
POV: [naam] / Hij-Zij / Jij: Aimèe's POV!
Titel: No Regrets (idek)
Verhaallijn: Zayn zit nog in 1D en ze zijn op een awardshow. Aimèe zit ook in het vak met haar eigen band waar zij de leadsinger van is. De twee kennen elkaar van vorige awardshows en samenwerkingen (denk aan samen muziek maken, liedjes schrijven etc). Er is veel seksuele spanning tussen de twee tijdens de awardshow en achteraf neemt Zayn haar mee naar zijn huis waar het gebeurt hehehe
Locatie: Zayn's huis in Engeland.
Genres? Romantiek en Erotica i guess
Geschreven in: Nederlands / Engels: Engels
Gesproken in: Nederlands / Engels: Engels
Hoeveel delen? 1 / 2 / 3: Als het kan 2, het eerste deel vij de awardshow en het tweede deel bij Zayn thuis!
ik kijk er naar uit! x