Foto bij Jasmijn

Dit zijn Suze en Ellis, ze zijn al superlang vriendinnen.

"Hey, Ellis!" roept Suze naar haar beste vriendin, die aan de andere kant van het schoolplein staat. "Kom eens!" Ellis komt naar Suze gelopen. Jammer genoeg loopt die irritante Jasmine ook mee. "Hey" zegt Suze nog eens, als Ellis eindelijk bij haar is "kom je vanmiddag nog mee zwemmen?" "Sorry, ik heb met Jasmine afgesproken om naar de stad te gaan..." zegt Ellis met een schuldig gezicht. "Oh, nee, geeft niet, volgende week kan ook" zegt Suze kalm, maar vanbinnen is Suze helemaal niet kalm. Dit is al de derde keer op rij dat Ellis hun afspraak afzegt om iets met Jasmine te gaan doen. "Volgende week kan ik eigenlijk ook niet, Suus, Jasmine en ik gaan op toneel" zegt Ellis dan. Dit is de druppel voor Suze; in de pauze mag ze niet bij Ellis en Jasmine zitten, na school kunnen ze niet meer afspreken, Ellis doet samen met Jasmine toneel nu... Terwijl Suze dat zo graag wil! "Als je alles zo graag met Jasmine doet, word dan haar beste vriendin en val mij niet meer lastig!" valt Suze dan uit tegen Ellis, en boos loopt ze weg. "Suuuss..." roept Ellis Suze nog na, maar Suze loopt stug door. Eenmaal thuis barst Suze in tranen uit... Ellis was altijd al haar beste vriendin, en Suze had niet zo veel met anderen opgetrokken...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen