Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 144

Hey lieve lezers van me
Het zullen 3 zware weken worden, over een week begin ik namelijk alweer met lesgeven en moet nog veel lessen uitschrijven, knutselen, ...
Toch kon ik het niet laten om een hoofdstuk te posten (:
Er zullen zeker hoofdstukken komen maar kan niet beloven hoe veel.

groetjes magiclove

De volgende ochtend werd je wakker door je gsm die afging. Slaperig nam je op. Je herkende meteen Tom zijn stem en was klaar wakker. Je ging rechtop in bed zitten en begroette hem. Tom: “Ik heb je toch niet wakker gebeld?” Jij: “Misschien maar dat geeft niet.” Tom: “Alles goed daar?” Jij: “Ja hoor, de groep is hier blijven slapen, bij jou?” Tom: “Ook goed.” Je hoorde Tom gapen. Jij: “Luierd.” Tom: “Het was een korte nacht, straks moeten we naar een interview toe.” Jij: “Veel plezier.” Tom: “Dankje schat, jij veel succes vandaag.” Jij: “Dankje maar…” Tom: “Nee begin er niet over, je bent geweldig, ik heb je werk deze nacht nog gezien en het zag er echt goed uit.” Jij: “Echt niet er waren zoveel betere.” Tom: “Je bedoelt Jason? Komaan schat, je kon duidelijk merken dat hij dat al vaker had gedaan, het was dan ook een moeilijk thema. Je hebt het er echt super vanaf gebracht en dat ga je vandaag ook doen.” Jij: “We zullen wel zien.” Je hoorde wat geluiden op de achtergrond en niet veel later Tom iets roepen. Jij: “Alles oké daar.” Tom: “Ja hoor, ik moet vertrekken.” Jij: “Nu al?” Tom: “Sorry schat, ik skype zo snel mogelijk met je, beloofd.” Jij: “Oké dan, ik mis je.” Tom: “Je moest eens weten hoeveel ik je mis.” Je kreeg een glimlach op je gezicht. Tom: “Ik hou van je schat.” Jij: “Ik hou ook van jou.” Daarna legde Tom af en haalde je de gsm van je oor af. Je liet je gsm vallen op je schoot en staarde gewoon voor je. Wat miste je hem ongelooflijk. Na een tijdje stond je toch recht uit je bed en liep naar je kleerkast toe. Je haalde er een zwarte jeans met een rode t-shirt uit en proper ondergoed. Daarna liep je naar de badkamer toe om te douchen. Toen je na een twintigtal minuten klaar was liep je op jou blote voeten terug naar je kamer om daar Sam aan te treffen. Sam: “Oh daar ben je, kom je ook ontbijten, Annelies en ik hebben alles al klaar gezet.” Jij: “Normaal hoor ik dat te doen, aangezien ik hier woon.” Sam haalde gewoon haar schouders op. Sam: “Ik ben hier al genoeg geweest om alles te weten staan.” Jij: “Ook waar.” Je stapte samen met haar de kamer uit en liepen naar de slaapkamer toe waar de 3 jongens lagen te slapen. Je deed de deur open en zag ze alle 3 nog uitgeteld in hun bed liggen. Sam fluisterde dat ze Annelies ging halen en verdween dan even. Niet veel later kwam ze terug met Annelies en keken jullie elkaar met een grijns aan. Jij: “Op drie.” Sam: “Een.” Annelies: “Twee…” Jij: “Drie!” Jullie liepen op de jongens af en sprongen op hun bed. Meteen schrokken Jeffrey en Justin op en keken met grote ogen naar het tafereel maar Andrew mompelde gewoon wat en draaide zich om. Dan maar de hardere aanpak. Je liet je gewoon op hem vallen waardoor hij wel zijn ogen open deed. Andrew: “Ugh, ik weet dat ik aantrekkelijk ben, maar laat me nu nog even slapen.” Hij deed zijn ogen terug dicht. Je gaf hem al lachend een duw waardoor ook hij moest lachen. Andrew: “Stop met lachen, zo kan ik niet slapen.” Jij: “Is ook de bedoeling.” Annelies: “Trouwens het ontbijt staat klaar.” Meteen zat Andrew recht.” Jij: “Ja hoor, en dan ben je wel wakker.” Andrew: “Duh.”

Reageer (2)

  • jumbielove

    Verder gaaaaaaan

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    jongens en eten! o.O

    anyway.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH TOMI HEEFT GEBELD!
    *kucht*

    sorry. hihi. (A)

    veel succes hea meid!
    xx Kim

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen