Foto bij the hellsfire academy (14)

Izumi tokkelent op haar gitaar alle this geen prent van Izumi maar tis ma om u een idee te geven hoe het eruitzag

Het was weer een alledaagse dag the gang zat aan de vijver zo als wel vaker gebeurde "Hé gasten ga is zien waar Izumi blijft" zei Miku. ze liep naar hun kamer en zo hoorden een zacht getokkel op een elektrice gitaar. Miku deedt de deur open en daar zat Izumi te tokkelen. "Wauw leuk deuntje met wa drums en bass en een goeie tekst zou da een top hit kunnen zijn" lachte Miku "ma ik wist niet dat je speeld" "O" antwoorde Izumi "da kan this de eerste keer da ik speel hier op de Hellsfire". "Waarom beginen we geen band" zei MIku "Joure joking wright" zei Izumi "Waarom niet het klinkt goed" ging Miku verder "Nee, ik kan alleen een beetje tokkelen das al en voor een band hebt ge een vocalist, drummer, bass nodig" protesteerde Izumi "en daar kan dan ook nog piano en 2 elecktrice bij komen en trouwens je hebt Dragon's toestemming nodig" Dragon was de nickname die the gang gaf aan het schoolhoofd. Miku pakte Izumi haar oor vast en sleurde ze naar het schoolhoofd "Meneer zouden we hier op school een bend mogen beginnen" vroeg Miku poeslief "Waom ni wil weten of het goe is en geen brol" lachte Dragon terug. En dat was de geborten van Miku als vocalist en Izumi als 1 electrice van the band Hellsfire (da was nog iets dat de Dragon wauw)

Waar gaan ze de andere leden voor de bend zoeken en ga ze beroemd worden ja da moet ge nog even wachten :P

Reageer (1)

  • CuppieCake

    Duuuuuuudeeeeettttteeee ga door wil je ^^
    thx sweetie

    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen