Foto bij Herschrijven

Lieve oud-lezers,

Ik heb dit verhaal na een jaar weer uit de kast opgeduikeld en gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik het heel graag wil gaan herschrijven. Ik heb het helemaal doorgelezen en er zitten - naast taalfouten en schrijftechnische fouten - ook een heleboel geloofwaardigheidsprobleempjes in, maar het idee voor dit verhaal is voor mij echt al heel oud (ik denk dat de eerste versie hiervan rond mijn twaalfde op mijn computertje stond - ik ben nu zeventien). Daarom zit er misschien diep in mij een soort hoop dit ooit uit te geven, maar daarvoor moet ik eerst nog een heleboel verbeteren.

Voorbeelden van dingen die ik om wil gaan gooien: de mol, Maeve's leeftijd en (deels) haar situatie in het centrum en als laatste waarschijnlijk ook deels de manier waarop het eindigt.

Ik kan me voorstellen dat veel van jullie absoluut geen interesse zullen hebben in het lezen van een verhaal dat je ooit al een keer gelezen hebt, maar ik dacht dat op zijn minst sommigen van jullie het zouden willen weten ^^ Zeker omdat je dus nog niet weet wie de mol is en er ook niet na tien hoofdstukken achter komt.

Anyway: hier is de nieuwe versie van het verhaal, mocht je er interesse in hebben.

Heel veel liefs en leesplezier,
Syeira.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen