2. And I lie awake I miss you
Twee weken gingen voorbij en ik en Cayden spraken bijna niet meer over het onderwerp drugs. Tot een donderdag, Cayden begon tegen me te praten op msn en opeens zei ze dat ze al één week clean was. Zoals belooft zou ze een ijsje van mij krijgen, dus spraken we af op zaterdag bij het winkelcentrum bij haar in het dorp. Twee dagen lang liep ik met een raar gevoel in mijn buik. Ik was nerveus, denk ik. Zaterdagochtend werd ik langzaam wakker en besefte dat het vandaag zaterdag was. Langzaam wreef ik de slaap uit mijn ogen en glimlachte. Vandaag zou ik Cayden voor het eerst zien. Langzaam liep ik naar de kast en trok mijn kleren aan. Eenmaal beneden at ik wat, en deed mijn haren. Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat ik eindelijk op de bus kon stappen. Langzaam liep ik het winkelcentrum binnen. Ik durfde niet. Toch liep ik verder. Langzaam kwam ik aan bij de muziekwinkel waar we hadden afgesproken. Ik liep de muziek winkel binnen, want er was nog niemand. Langzaam gleed mijn oog langs alle boekjes in de rekken, terwijl ik probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Na 5 minuten was mijn ademhaling weer constant en rustig en liep ik de muziekwinkel uit. Nog steeds stond er niemand, ik zuchtte. Het was ook te mooi om waard te zijn. Ik draaide me om en wilde weglopen. Toen opeens iemand, stilletjes en rustig vroeg: "Chris?"
Reageer (1)
AAAAAAAAAAAHHH!!! zooo geweldigg!!
1 decennium geledennee echt waar mooi geschreven (:
en nu verder?!!
<3