Afscheid nemen?
De fotoshoot vloog voorbij met veel gelach en gepest, vooral van mijn kant dan, en ik moest toegeven dat dit de leukste fotoshoot was die ik ooit al had gedaan.
Iedereen was leuk. De fotograaf die er eerst niet echt mee had kunnen lachen dat ik aan zijn camera had gezeten vergaf het me meteen toen hij mijn foto's zag en hij zei zelfs dat ik misschien fotograaf kon worden.
Haha, ik hield het toch liever bij zanger.
Ik moest uiteindelijk toegeven dat ik tot een paar dagen geleden België eigenlijk niet kende, en daar lachten ze allemaal mee, maar ik vond het niet eens erg.
De fotograaf gaf toe dat hij bang was geweest voor zijn engels, dat niet zo goed was, en dat hij heel blij was dat ik Nederlands kon.
Ook Esmé en Chloë stemden ermee in dat ze blij waren dat ik Nederlands kon, hoewel Chloë bij hoog en laag bleef beweren dat ze ook wel Engels kon praten met me.
Soms vroeg ik me af hoe lang dit feestje nog ging duren. Ik vond het heel erg leuk, en hoopte natuurlijk dat er nooit een einde aan zou komen, maar ik moest vanavond in Amsterdam optreden, ergens in Nederland, dus ik wist dat dit niet meer zo lang kon duren. En als ik daaraan dacht slaakte ik een zucht.
Chloë's pov:
Het was zó leuk! Ongetwijfeld de leukste fotoshoot die ik ooit al had gedaan. Justin dacht er blijkbaar niet zo over. Hij lachte wel veel, maar ik hoorde hem ook veel zuchten. Misschien vond hij het zwaar werk, maar dat kon ik me nauwelijks voorstellen. De fotograaf was zó makkelijk. We mochten zelfs zelf een paar poses kiezen. Uiteindelijk mochten ik en Justin onze mening geven over de foto's en mee kiezen welke er op de cover kwam.
Toen de fotoshoot gedaan was, gingen Esmé, George (de directeur) en de fotograaf, die Luce heette, een foto uitkiezen, en we mochten even wat drinken.
Ik pakte water, wat ik altijd deed tijdens het modellenwerk, en Justin lachte me gewoon uit, terwijl hij een cola pakte.
'Water?'vroeg hij, nog steeds lachend.
'Wat is er mis met water?'vroeg ik, een beetje beledigd.
'Niets, niets. Ik wil je dieet niet verstoren.'
'Ik dieet helemaal niet,'protesteerde ik.
'Pak dan cola of zo?' Hij grijnsde.
'Mij goed,'zei ik, terwijl ik het water terugzette en cola pakte.
'Hoe doe je dat dan? Als je niet dieet?'
'Wat?'Ik snapte er niets van, wat hij nu allemaal aan het zeggen was.
'Dit.'Hij porde in mijn buik en zei; 'zo dun blijven, fool.'
Ik lachte het weg. 'Zo dun ben ik niet hoor.'
'Ben je zeker? Ik denk dat je wat meer moet eten,'hij keek bedenkelijk.
Justin's pov:
'Dit.'zei ik, en ik porde haar in haar buik. 'Zo dun blijven, fool.' Dat had ze niet zien aankomen. Ze lachte. 'Zo dun ben ik niet hoor,'protesteerde ze.
'Ben je zeker?'vroeg ik met een bedenkelijke blik, om haar te pesten voegde ik er nog aan toe; 'Ik denk dat je wat meer moet eten.'
Ze lachte. 'Jij niet of zo?'vroeg ze terwijl ze naar me keek.
'Nou, eigenlijk,'zei ik, 'eet ik wel zeker genoeg. Mijn moeder vraagt nogal vaak hoe dat er allemaal ingaat.' Ik grijnsde. 'Maar,'voegde ik er aan toe, 'jij eet duidelijk niet genoeg. Hoe kan je anders zo dun zijn?'vroeg ik plagend.
Hoe kan je anders zo knap zijn? En zo lief? En zo leuk?wou ik er aan toevoegen. Och, shut up brein!
Ze grijnsde, en zag er, als dat mogelijk was, zelfs nog beter uit. 'Nou, als je een dieet van zeewier en gras volgt, ben je snel zo dun.'
Ik keek haar ongelovig aan. Meende ze dat nu?
'Grapje!'zei ze snel.
'Gatver,'zei ik op hetzelfde moment.
Toen barstten we alletwee in lachen uit.
Ik probeerde zo snel mogelijk op te houden, bang dat ik er belachelijk uitzag, zo hard lachend. Maar zij kon niet zo snel stoppen.
Toen zij nog lachte en ik net was gestopt, bekeek ik haar eens goed.
Ze was echt superknap. En ondanks dat ik make-up niet echt mooi vond, stond het haar wel goed. Maar toch zag ze er nog beter uit zonder make-up. Ze was ook heel lief en leuk, en dat was natuurlijk het belangrijkste.
Reageer (3)
moooi(flower)
1 decennium geledenaaaH love is in the air
1 decennium geleden<3
1 decennium geleden