Foto bij Hoofdstuk 2- chapter 2

De rest van de dag was hartstikke saai geworden. Holly, Paige, Martha, Emma en ik liepen naar onze tafel in de kantine. We zaten gezellig te praten totdat er allemaal jongens om onze tafel heen gingen kwijlen. Ik had bijna de neiging om bijna te zeggen dat ze hun monden open hadden hangen maar dat zou onbeschoft overkomen. 'Is dit niet iemand waar jij Wiskunde mee hebt?' vroeg Paige aan mij. 'Ja, ze heeft me met een scherpe potlood geprikt, dat deed zeer.' jammerde ik. Ik keek nog een keer naar Katie die ons waarschijnlijk aan het cijferen was. Dat deed zowat iedereen hier. Onze blikken kruisten en je glimlachte bescheiden maar ze negeerde het gewoon. Bitch, dacht ik. De bel ging weer en we stonden op. 'Wat hebben jullie nu?' vroeg ik aan de rest. 'N&t.' zeiden ze. 'Juist, en nu heb ik dus weer gym.' zei ik met een kotsgedachte. Ik dacht weer aan mijn laatste gymles toen ik perongeluk met Volleybal de bal tegen de hoofd van mijn gymleraar aan smashte. Daarom is hij nu afwezig met een hersenschudding, oeps. Ik grinnikte bij de gedachten terwijl ik naar de kleedkamers loop. Ik lette niet goed op en liep de jongenskleedkamer in. Éen van de jongens begon te gillen als een wijf. Ik liep snel de jongenskleedkamer uit, met een rood hoofd. Buiten schoot ik zo hard in de lach dat ik op de grond viel en niet meer op kon staan. 'Hulp nodig?' vroeg een vriendelijke stem.

Reageer (1)

  • LittleDiva

    je moet er wel bijzetten welke POV het is :S is moeilijk te lezen anders

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen