Foto bij Justin àchter de camera.

Wat is hij toch knap!
Was het enige wat ik kon denken.
Esmé legde vanalles uit, maar ik luisterde niet. Ik kon hem alleen aanstaren. Wat is hij toch knap, wat is hij toch prachtig! Wat is hij toch leuk! bleven mijn gedachten maar zeggen.
Ik hoopte dat Esmé gewoon uitlegde wat je zoal moest doen bij een fotoshoot. Iets dat ik dus al wist. Anders zou ik zo meteen problemen krijgen.

'Chloë?' Esmé's hand zwaaide voor mijn ogen en Justin keek me nieuwsgierig aan.
'Chloë!'riep Esmé.
'Uuhm... Ja?'vroeg ik verdwaasd.
'Wil je dat doen? Dan ga ik nu de fotograaf halen.' Ze keek me vragend aan.
Wat moest ik doen? vroeg ik me af. Oh, wat dom dat ik niet even had geluisterd.
'Tuurlijk. Wat moet ik doen?'
Justin en Esmé lachten. Gelukkig. Esmé was tenminste niet boos.
'Zou jij even wat poses willen laten zien aan Justin? En wat oefenen met Justin?'
'Met Justin?'echode ik. 'Tuurlijk.'
'Goed.'Esmé wendde zich tot Justin. 'Did you understand everything?'vroeg ze.
'Natuurlijk,'zei hij, en hij leek bijna beledigd. 'Waarom denken jullie allemaal dat ik niet Nederlands versta?'
Ik glimlachte en zei,'Meaby because you don't?'
'Fool,'grijnsde hij tegen me.
Ik porde hem bijna. Bijna. Tot ik bedacht dat hij een ster was en ik dat dus beter even liet. Ik was al blij dat hij niet beledigd of zo was doordat ik zei dat hij misschien geen Nederlands verstond.
'Come,'zei ik tegen hem toen Esmé de deur uit liep.
Ik liep naar het midden van het decor, tot ik bedacht wat ik eigenlijk moest doen. Poses laten zien?? Oefenen??
Wat bedoelde ze?
Ik wist toch niet wat de fotograaf verwachtte? Wat was dat voor doms van Esmé?
Toen glimlachte ik. Helemaal niets doms van Esmé. Ze had ons gewoon even alleen willen laten. Ik grijnsde. Dat ik dat niet meteen door had gehad. Nou, ik gaf de schuld maar aan mijn hersens die nooit helemaal goed werkten met Justin in de buurt.
'Wat ga je doen?'
'Uuhm...'Ik dacht even na, maar ik kon echt niet op iets komen om te doen. 'Ik weet het niet.' Ik haalde mijn schouders op.
'Mag ik euhm... voorstel doen?'
'Tuurlijk,'zei ik, verrast.
'Ik trek, jij poseert.'Hij glimlachte ondeugend.
'Wat?'vroeg ik verbaasd.
'Ik trek foto's, jij poseert voor de foto's,'verduidelijkte hij.
'Dat...'Ik wilde zeggen dat dat helemaal niet mocht, maar zijn smekende blik maakte het onmogelijk om dat te zeggen. 'Goed,'gaf ik toe.'Één foto.'
Hij grijnsde. 'Merci,'zei hij en ik glimlachte. 'Dat is Frans, weet je.'
'Weet ik,'grijnsde hij.
Hij ging achter de camera staan die al klaar stond, en ik ging snel in het decor staan. Ik was bang dat hij iets kapot zou doen, maar na een tijdje ontspande ik me wel. Voor de camera staan was leuk. Zeker als je droomjongen achter de camera stond.
Hij trok 2 foto's en riep me toen. Ze waren beiden goed gelukt. (ééntje staat hierboven ö )
Toen ik net terug in het decor stond, kwamen Esmé en de fotograaf binnen.
Ik schrok me rot, maar alleen de fotograaf keek een beetje kwaad. Esmé glimlachte alleen.
De fotograaf wou de foto's zien die Justin had getrokken en toen was ook hij niet meer boos.
Hij vond ze prachtig. 'Spijtig dat het een foto van jullie twee moet zijn op de cover,'zei Esmé. 'Anders hadden we deze best wel willen gebruiken.' Ze knipoogde naar me.

Reageer (3)

  • Adommy

    maybe* :$ XD

    1 decennium geleden
  • xXBieberkiss

    ik ben hardstikke verslaafd,aan deze story en aan justin bieber

    1 decennium geleden
  • Brightness

    Whaaaa verderr <3

    ik ben zowatt VERSLAAFD <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen