Hi, peeps!
Voor degene die dit nog zouden lezen, wil ik even iedereen die aan deze wedstrijd hebben meegedaan hartelijk bedanken. Eerlijk gezegd had ik niet echt verwacht dat deze wedstrijd zou aanslaan omdat dit niet echt als een wedstrijd wordt beschouwd, wat enkelen me vanaf het begin van deze wedstrijd me al duidelijk hadden gemaakt. Natuurlijk vond ik dit niet zo fijn om dit al meteen te horen te krijgen, maar toch wilde ik dit uitproberen en daarom dat ik er ook een persoonlijke draai aangaf met de nummers. Ik heb dan uiteindelijk door doorgezet en toen ik ondervond dat ik 24 deelnemers had, was ik een klein beetje overrompeld. Ik was natuurlijk ook heel blij en dit gaf me natuurlijk ook heel veel moed om door te zetten en kijk, nu is deze wedstrijd gewoon afgelopen, zonder ik echt dacht deze te kunnen afmaken.
Daarom wil ik jullie dus bedanken. Door jullie actieve deelname, anderen iets meer dan anderen, maar alsnog kreeg ik merendeels de cijfers binnen in de deadline. Jullie positieve houding en, soms, jullie grappige uitspraken tijdens acties die me af en toe wel lieten lachen. Bij deze krijgen jullie van mij een applausje! Good job peeps!
Misschien dat ik ooit beslis om dit nog eens te doen, je weet maar nooit. Althans heb ik er veel plezier aan beleeft en ik hoop jullie ook.
Thank you peeps en misschien tot weer ziens!
Greets Kangster.

Reageer (5)

  • Rubin

    Nog bedankt, Ness. :p

    9 jaar geleden
  • Slughorn

    Leuk gedaan meis ^^ Was leuk mee te doen

    9 jaar geleden
  • Czerny

    Zo dichtbij. :c
    Gefeliciteerd hahaha.
    En het was leuk Rani. ^^

    9 jaar geleden
  • Rubin

    Ik vond het ook een leuk spel! Het was altijd spannend om te lezen wat er zou gebeuren met het getal dat iedereen koos. ^^ Mijn tactiek telkens een ander getal te kiezen dan de ronde ervoor, heeft me gered. :')
    Ook een applausje voor jou als organisator! Alles was mooi afgewerkt!

    9 jaar geleden
  • SHlNee

    Het was zeker leuk om mee te doen afgezien van het doodgaan dan en ik zou graag nog wel eens mee willen doem c: Bedankt voor de moeite en tijd die je hierin hebt gestoken!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen