Foto bij Why Stop?

"Dip-stick...."

...

"Dip-stick!"

...

"DIPSHIT! WAKE UP!"

"W-Wha...?" ik schiet overeind in mijn bed. Mabel staat naast me met een boos gezicht. "What?"

"We where going to our new neigbors!" roept ze naar me, nog altijd boos.

"Okay, okay. Fine. Just let me chance out of this clothes." mompel ik en ik sta op. Mabel kijkt me raar aan, en loopt weg.

Ik trek snel wat kleren aan en ren naar beneden. Door m'n onhandigheid val ik tijdens mijn weg, en breek ik een vaas. "DAMN!" roep ik en ik schuif het snel onder de kast en ren weer verder.

"DIP-STICK! HURRY UP!" roept Mebel van beneden.

"I'm here!" zeg ik en ik sta voor d'r neus. Mabel glimlacht en aait m'n hoofd. "Don't. I'm 24. Not 12."

"Awh... But brobro!" huilt ze uit.

"No!" roep ik en ik zet m'n pet terug op. "Let's just go."

"Follow me!~" zegt m'n tweelingzus blij.

Ze huppelt voor me en ik loop op een normaal tempo achter d'r aan.

"I wanna ring!~" roept Mabel en ze drukt snel op de bel. De deur vliegt open en er staat een lange man. Hij had een lange dunne hoed op, maar er klopte iets niet. Hij vloog. Hij had twee kleurig haar, blond en bruin. hij draagt een ooglapje, en z'n ogen waren fel geel. Hij draagt een lange gele jas met een witte blouse. Daaronder een zwarte broek en zwarte schoenen.

"Like what'cha see, kid?" word m'n gedachte doorbroken. Ik realiseer me nu pas dat ik aan het staren ben. Mabel was al binnen en kijkt me vragend aan.

"E-Eh.... Sorry..." fluister ik blozend en stap ook naar binnen.

"Mr. Cipher? My brother and I have this for you!~" zegt Mabel blij en ze duwt een pakje in Cipher's handen.

"Thanks, Shoo- I mean, Mabel." zegt Cipher grijnzend. Hij opent het pakketje en glimlacht breed. Vorken en lepels. "Thank you Mabel! I needed them!"

"I knew it! Bill, if you didn't know, this is my brobro, Dipper." grinnikt Mabel.

"O-Oh! .... Hey...." mompel ik ongemakkelijk. Ik schudde zijn uitgestoken hand en glimlachte lichtjes.

"Awkward..." fluistert Mabel in m'n oor.

"Shut up." zeg ik boos. Mabel grijnst en gaat op de bank zitten. Bill gaat naast d'r zitten, en ik blijf gewoon staan.

"Pin- I mean, Dipper, why are you standing?" vraagt Bill nieuwsgierig.

"I- We are going..." fluister ik blozend en ik grijp Mabel's hand mee naar buiten.

"What's wrong with you, dipshit?!" roept Mabel naar me als we buiten zijn. Ze is furieus.

"I don't trust that guy...." fluister ik schijnheilig terwijl ik terug naar ons huis loop.

"Why not? He seem's nice." zeurt Mabel zodra ze achter me aan is gekomen.

"No. He got this killer-smirk..."

"What? Are you crazy, brobro?"

"No! It's true!"

"You're just in love with him!"

"NO- Wait, what?" vraag ik in de war. Ik was toch hetero...? Of ben ik toch bi...?

"I knew it!" Zegt Mabel blij en ze springt op en neer.

"I never said that!"

"You just did!"

"No I didn't!"

"You did!"

"NO!" roep ik boos en ik ren weg. Mabel roept me nog na maar het boeit me niet. Ik ren het bos in en verstop me op een groot weiland. "Damn it, Mabel..."

"She didn't do anything wrong!" hoor ik een bekende stem achter me. Ik draai me in een ruk om en kijk Bill vragend aan.

"What's up? Why are you here? Did Mabel send you?"

"Nothing much. I'm here cuz I followed you~! No, Mabel did not." beantwoord hij mijn vragen.

"Why did you follow me...?"

"Because you are sad, Pinetree!"

"I am not!"

"You're crying..."

"What?" fluister ik en ik ga met m'n handen langs mijn ogen. Inderdaad, mijn wangen waren nat. "Shit..."

"Pinetree, are you alright?"

"No." fluister ik en ik ga op de grond zitten.

"...... Want a hug?" vraagt Bill en hij gaat naast me op de grond zitten. Ik knik en zucht zachtjes.

Hij slaat zijn armen rond mijn middel en rekt me tegen zich aan. Maar Bill weet het verschil tussen knuffelen en zoenen blijkbaar niet... Onze lippen streken zachtjes langs elkaar, heel even. Ik bloos een briljante kleur rood en verstopte mijn gezicht in zijn schouder. "Why did you do that?"

"What?"

"Kiss me!"

"Oh. Because I love you, Pinetree."

"What?"

"I love ya."

Ik kijk de man voor me vragend aan. "You what?"

"I love ya~!" zegt hij blij en hij zoent me weer.

"Stop kissing me!" roep ik met een knalrood gezicht.

"Why? You like it, so why stop?"

"Weirdo..."

"Do you love me back?"

"..."

"Pinetree...."

"Yes."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen