Foto bij 047.

Sorry.
Ik weet dat ik beloofd had om eergisteren ten laatste iets te posten, maar toen heb ik slecht nieuws gekregen in verband met school waardoor ik echt volledig van de kaart was en echt niet kon schrijven.
Daarom dat ik het nu proberen goed te maken heb door een dubbel zo lang hoofdstukje te schrijven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • magiclove

    snel verder
    goed geschreven!

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Lieve lieve meid! Dit was prachtig geschreven! Echt waar, zo ontzettend mooi!
    God, ik ben zo verliefd op je verhaal, ik kan het niet eens beschrijven...

    Met grote ogen kijk ik naar het gezicht van mijn liefste

    Oh my, dit vond ik zo mooi beschreven! Ga alsjeblieft snel een boek schrijven voor me!
    En ooh, het spijt me zo dat te horen... :( Ik begrijp echt heel goed dat je teleurgesteld bent, en ik hoop echt dat je die stage toch nog te pakken krijgt!
    Veel sterkte, en ik snap wel dat je even geen zin had om te schrijven! Maar ik blijf altijd op jou en je fantastische verhaal wachten, hoe lang het ook mag duren! (H)
    Nog eens sorry, lieve schat...
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen