Why?
reacties?
xxxEsmee
*volgende dag op school*
Sam pov:
De hele nacht had ik niet kunnen slapen. Ik dacht er alleen maar aan wat ik Justin aan deed als ik wel nog met hem om zou gaan. Het eerste les uur was hij er niet. De leraar zei dat hij naar de tandarts moest.bah ik haat de tandarts xdIk hoopte dat hij er het tweede wel was want dan moest ik wel langs hem zitten. Maar ik hoopte het ook weer niet want dan kreeg ik allemaal vragen. De bel ging en het eerste lesuur was voorbij. Ik liep naar mijn locker om boeken te halen want ik was aardrijkskunde vergeten te pakken. Toen ik net bij mijn locker stond kwam Justin naar mij toe gelopen.
Justin pov:
Ik zag Sam bij haar locker staan en liep naar haar toe. 'Sam waarom kan je niet meer met me omgaan?' vroeg ik meteen. 'Hier lees maar' zei Sam. Ik pakte de mobiel aan en las het berichtje. 'Kan je me daarom niet meer spreken. Ik snap het maar weet je he als je niet meer met mij omgaat laat je Bart en Dave winnen. Dat mag niet gebeuren!''Justin ik wil niet dat je nog een keer in elkaar geslagen word door mij''Sam ik hou van jou en ze mogen mij in elkaar slaan maar van jou blijven ze af!''ik snap wat je bedoelt Justin ik hou ook van jou maar...' *ta-ta-ta-ta-ta-ta* 'Dat is de bel sorry Justin maar ik ga naar het lokaal''okee ik zie jou wel in de klas'
Reageer (6)
*ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta*
1 decennium geledenik wou dat ik zo'n bel had, mijn bel is echt van *toooooeeeeeeeett* of *triiiiiiiinnngggg*
hihi, ik typte eerst *striiiiiiiiinngggg*
hihi, snap je string...
sorry, ik bn aan het lullen, snel verder!!
verder...................
1 decennium geledenvederrrrrrrrr
1 decennium geledenMaakt niet therese!!!
1 decennium geledenmaar dat is zowat de bel die ik&therese op school hebben xd
maar trouwens dit is mijn account(esmee)
xxxx Esmee
*ta-ta-ta-ta-ta-ta''
1 decennium geledenHahaha leuke bel wij hebben een irritante bel waar je elke keer doodschrikt als hij gaat