'Extra oplossingen Gibbs? Hij heeft het oortje vertrapt.' Er valt een doodse stilte tijdens het gesprek. 'Naar beneden DiNozzo!' schreeuwt Gibbs. Het vliegtuig van Ziva begint met een vaart te dalen! DiNozzo's vliegtuig wordt er achteraan gestuurd door Tom. Het vliegtuig daalt te hard! 'DiNozzo!' schreeuwt Gibbs door het oortje. 'Je moet omhoog! Anders valt je vliegtuig uit de lucht!' Tom probeert het vliegtuig omhoog te krijgen, maar ter vergeefs. Het vliegtuig van DiNozzo valt uit de lucht. Gibbs slikt. 'DiNozzo, red het,' fluistert hij tegen zichzelf. Gibbs vliegt met gemengde gevoelens verder.

Inmiddels probeert Ziva zich los te maken. Het lukt niet. Maar, misschien kan ze bij haar wapen? Ze heeft het wapen! Richten met een hand blijft een kunst, ze raakt Martin eerst alleen in de arm. 'Liggen bitch!' schreeuwt Martin, wanneer hij zijn wapen trekt. 'Nu ga je me verbinden!' Ziva schudt nee. 'Waarom zou ik?' 'Anders laat ik het vliegtuig neerstorten op de marinewerf! Dus ja, je hebt een keuze!' 'Oké oké! Pak maar wat spullen, ik kan geen kogels verwijderen zonder een scalpel en hechtmateriaal!' Ziva kijkt om zich heen. Gibbs vliegt nog steeds links van het vliegtuig. Waar is DiNozzo? Ineens ziet ze de rookpluimen. Holy.. DiNozzo is neergestort! Martin loopt de cockpit uit, op zoek naar de verbanddoos.

Het duurt een tijdje, maar hij vind toch een verbanddoos. 'Geen idee of het gene wat je nodig hebt hierin zit, je doet maar iets!' Ziva, die ook geen een idee heeft wat ze aan het doen is, maakt maar een klein gaatje met het scalpel. 'O nee! Je bot is beschadigt! Sorry, ik kan het niet herstellen.' 'Je zorgt maar dat het lukt David, anders ben jij de eerste die eraan gaat!' Ziva bedenkt een plan. Een beetje uitschieten, kan nooit kwaad. Ze schiet uit, in een slagader. 'Repareren David, nu!' schreeuwt hij, wanneer hij zijn pistool tegen haar hoofd drukt. 'Sneller!'

'Waar ben ik?' DiNozzo kijkt om zich heen. 'Tom?' Een paar meter verder steekt er een hand onder het brandende puin uit. Tony begint te hoesten. 'Er is nog leven! Ik hoor gehoest!' schreeuwt een ambulancemedewerker. 'Ja!' Tony voelt dat de brokstukken die bovenop hem liggen worden opgetild. 'Gaat het meneer?' 'Heb me ooit beter gevoeld, laten we het daar op houden.' De ambulance medewerkers beginnen te lachen. 'Je bent je praatjes niet verleerd meneer DiNozzo.' 'Hè? Hoe weten jullie mijn naam?' Hij knippert met zijn ogen. Daar staan McGee, Bishop, Abby, Ducky en Jimmy! 'Gibbs had ons gebeld, Ducky weet hoe hij je kan oplappen, en voor overige zaken kan je nog naar het ziekenhuis,' glimlacht Abby. 'Leeft Tom nog?' vraagt DiNozzo voor de zekerheid. 'Waarschijnlijk niet.. Wie is Tom?' vraagt McGee. 'De piloot.. Ik kan niet in mijn uppie vliegen, McSniper,' zegt DiNozzo op plagerige toon.' 'Hoe staat het met het vliegtuig van Ziva?' vraagt Bishop. 'En hier is mijn probleem, ik weet zowat niets meer..' Iedereen kijkt Tony aan. 'Tafel van tien, DiNozzo,' vraagt Ducky hem. 'tien, twintig, dertig, veertig, vijftig, zestig, zeventig, tachtig, negentig, honderd, dit is het probleem ook niet naar mijn idee.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen