Foto bij Chapter 1

Ayee, mijn naam is souki :p
btw hierboven moet Elena voorstellen (:
Dit is het eerst hoofdstukje van No Goodbye (:
<3

"Elena where are youuu?" Hoorde ik m'n beste vriendin schreeuwen. "Kitchen!" zei ik terug terwijl verder ging met groenten snijden.
"Please don't be mad" zei ze met een onschuldig gezicht. "What did you broke this time?" zei ik verveelt terug. " I broke nothing but maybe he's back in town?" zei ze wachtend op mijn reactie. "You mean Zayn? He's back? But the tour hasn't ended yet?!" zei ik. "The tour ended earlier. Calm down babe, he isn't going to regnoise you. You've changed a lot. And beside that, it's been a year so yeah." zei ze om me gerust te stellen wat haar ook lukte. Ik ben inderdaad veel veranderd in een jaar tijd. Ik heb m'n haren laten kleuren, ik draag nu een bril, m'n make-up style is ook veranderd, en natuurlijk mijn kledingstijl. Nooit had ik gedacht dat ik hem weer zou zien en-. De deurbel verstoorde mijn gedachten. "Do you expect someone?" vroeg ik mijn blonde vriendin. "No." antwoorde ze. Samen liepen we naar de voordeur en wie aan de deur stond was wel de laatste die ik verwachtte.






So what do you think? Het wordt natuurlijk beter (:
Hope you like it :)
Kudo? Reactie? Mag altijd (:
All the love S.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen