Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 141

Hey lieve lezers
Hopelijk hebben jullie al een fijn weekend gehad (:
Morgen mijn 2e herexamen afleggen

groetjes magiclove

Onderweg was het een bende, jullie leken wel een bende gekken. Arme Jens. Hoewel hij veel meelachte kon je aan hem zien dat hij haast gek werd. Hij zuchtte dan ook opgelucht toen jullie aankwamen. Al lachend stapte je uit en met zijn allen gingen jullie naar binnen. Jullie liepen naar jullie ondertussen al gebruikelijke plek toe en zagen daar ook al Jason en Nick zitten. Jullie begroeten hun en je stelde hun ook nog voor aan Jens en Nick. Andrew keek Nick nogal argwanend aan voor hij naast je plofte en zijn aandacht naar Jens bracht, die iets aan het vertellen was aan Annelies. Je haalde je schouders op en keek naar Jason. Jason: “Hier zitten we dan alweer.” Jij: “Inderdaad, hopelijk gaan we ook dit keer door.” Nick: “Daar ben ik zeker van.” Hij keek je aan en je voelde je ergens licht oncomfortabel worden maar negeerde het maar. Nick: “Mooie pet.” Jij: “Dankje, van Tom gekregen.” Nick: “Ja ik las het al op je twitter.” Je keek hem verbaast aan. Jij: “Je volgt me op twitter?” Nick: “Ja, je bent echt goed, dus waarom niet?” Jason: “Nick hier is een fan van je.” Hij keek zijn broer zuchtend aan.” Nick: “Geen zorgen broer, ik blijf je grootste fan.” Je lachte en ging daarna maar in gesprek met Andrew die zo nu en dan eens een blik schoot naar Nick. Na een tijdje voelde je druk op je blaas en stond op. Jij: “Ik ben zo terug.” Je ging de hoek om en liep de gang door naar de toiletten. Toen je klaar was en je handen had gewassen, opende je de deur van de damestoiletten en zag daar Nick staan. Jij: “Oh hey, had jou niet hier verwacht.” Hij knikte en keek je aan. Jij: “Is er iets?” Nick: “Je hebt een plek.” Meteen wreef je over je wang. Jij: “Is het weg?” Nick: “Ehm nee.” Je wou je omdraaien om terug in de spiegel te gaan kijken maar voelde hoe je arm werd vast gegrepen waardoor je jou weer omdraaide. Je was je er compleet van bewust hoe dicht Nick op je stond waardoor je meteen een stap naar achter zette. Hij legde zijn andere hand op je wang en wreef erover. Je wou hier weg. Je zette terug een stap naar achter maar hij zette gewoon weer een stap voorruit. Nick: “Je bent zo mooi. Je kan zoveel beter krijgen als die Tom, waarom blijf je bij hem als hij er zelfs niet kan bij zijn op zo’n belangrijke momenten.” Jij: “Laat me los.” Je benadrukte elk woord en keek hem kwaad aan. Nick: “Hij verdient je niet.” Jij: “Zeg nog zoiets en ik geef je een klap recht in je gezicht.” Je rukte je kwaad los en liep van hem weg. Je liep gewoon voorbij de rest en liep naar buiten toe. Je had nood aan een sigaret. Je zocht verwoed naar je sigaretten en zuchtte opgelucht toen je ze had gevonden. Al trillend stak je er eentje op en nam een grote teug ervan. Andrew: “Demi?” Je draaide je geschrokken om en zuchtte opgelucht toen je zag dat het enkel Andrew maar was. Andrew had meteen door dat er iets was en sloot je in zijn armen.” Andrew wiegde je zacht heen en weer en liet je na een tijdje voorzichtig los. Andrew: “Wat is er gebeurd?” Jij: “Nick, hij…” Andrew: “Ik wist dat ik die zak niet moest vertrouwen, Tom waarschuwde me al. Wat heeft hij gedaan?” Je vertelde hem alles en zag Andrew kwaad worden en als Andrew al zo kwaad werd wou je jou niet voorstellen hoe kwaad Tom zou zijn als hij ervan zou horen. Andrew besloot om buiten met je te blijven omdat hij anders Nick iets ging aandoen en jij absoluut niet meer bij hem in de buurt wou zitten. Na een tijdje begon de sfeer weer aangenamer te worden en waren jullie aan het praten over van alles en nog wat tot Jens kwam. Jens: “Demi, het is jou beurt.” Met grote ogen keek je de 2 jongens aan die met je mee gingen tot aan de deur. Andrew: “Veel succes!” Jens: “Veel succes zus.” Je keek ze nog een laatste keer aan voor je naar binnen ging.





SUPPORTxBILL: Ja Tom is inderdaad perfect *dromerige zucht* (:

Reageer (3)

  • Luckey

    oke alle deeltje gelezen!!!!!
    tom is zo lief dat die ene pet heeft gegeven!!
    zijn petten zijn heilige voor hem

    nick blijf van der af!!!
    anders komt er nog een hele boze tom achter je aan!!
    nu de kwart finale doen!!!

    snel verder please

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    ik hoop dat andrew en Tom nick helemaal in elkaar slaan! (A)

    Heheh. ahum.

    Snelweiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaaaaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen