Justiin ö
Haha, wat een sarcasme. Morgen een fotoshoot. Oké, voor normale mensen zou het misschien een grote dag zijn, maar niet voor mij. Als je op een podium staat voor duizenden mensen, is een fotoshoot niet echt een grote dag.
Wat zou ik soms toch graag terug normaal zijn. Een rustig leventje in Stratford met Ryan.
Geen paparazzi die wil weten wat je aandoet, wat je elke seconde van de dag doet, soms willen ze zelfs weten wat je eet!
Ik denk vaak dat al die gillende meisjes toch overdrijven. Het is natuurlijk wel leuk om te weten dat iedereen me steunt en dat ik zoveel fans heb, en begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij dat ik dé Justin Bieber ben, maar op sommige dagen wil ik gewoon weer Biebs zijn.
Morgen ging ik naar België. Weinig kans dat ik daar werd herkent. Ik kende België zelf nog niet eens tot een paar dagen geleden!
Hopelijk kon ik daar gewoon Justin zijn...
Die hoop was snel terug weg. Toen mijn vliegtuig landde in Zaventem (een luchthaven ergens in België ) stonden er al honderd gillende meisjes rond. Wat was dit? Ik dacht in België niet herkend te worden. Dat was dus ook weer niet waar.
Ik stapte uit en liep zo snel mogelijk door naar de auto die al stond te wachten aan de kant, ondertussen handen gevend aan een paar meisjes die hun handen plots voor me staken.
Hier was precies geen rekening gehouden met gillende meisjes. De agenten die me begeleidden naar mijn auto keken alsof ze liever zouden verdwijnen dan nog meer meisjes aan de kant te duwen. Maar ze gingen dapper door, en elke keer dat ze zagen dat ik keek, glimlachten ze. Heel gemaakt, maar toch deed het me goed.
Toen ik door een of andere poort ging waarachter de auto stond die me kwam ophalen, en de poort meteen gesloten werd, waren er plots geen gillende meiden meer, en mijn oren bedankten zowaar de poort.
De agenten glimlachten plots een stuk oprechter en een van hen wendde zich tot de chauffeur die in de auto zat.
Ik snapte niet waar ze het over hadden. Iets van KV Mechelen en AA Gent? Ik wist niet wat dat was. Een andere agent ging de poort terug door, terug naar de gillende meisjes & de derde agent die achter me gelopen had, kwam naar me toe.
'Sir Bieber, could you sign this paper for my daughter? She's a very big fan of you.'vroeg hij.
'Uhm... ik kan Nederlands, meneer.'Ik glimlachte om de veronderstelling, ik kon wel Nederlands, ik moest op de een of andere manier toch kunnen praten met mijn fans in België & Nederland?
Hij glimlachte nu, geen spoor meer van de geforceerde glimlach van daarnet. 'Oh, wat fijn! Zou u hier uw handtekening op willen zetten?' Hij duwde een papier onder mijn neus.
'Natuurlijk!' Ik pakte de pen van hem aan, en zette mijn handtekening op het blad.
'Hoe noemt ze?'vroeg ik.
'Elise.'
"Voor Elise, de leukste fan in de wereld,"schreef ik.
Ik lachte even. Alsof ik al mijn fans kende. Alsof ik Elise kende. Totaal niet maar ja... Ik gaf het blad terug en stapte in de auto.
De agent die met de chauffeur was aan het praten keek me even aan, mompelde dan nog iets tegen de chauffeur van 'Ja, Lierse was goed in de match gisteren,'en ging dan terug naar de andere twee agenten.
Reageer (4)
leuk
1 decennium geledenleukkk
1 decennium geledenVoor Justin:
1 decennium geledenKV Mechelen en AA Gent zijn voetbalploegen van een hoge klasse. Lierse is ook een voetbalploeg.
Voor jou:
Je schrijft geweldig!
zoalige (ll)
1 decennium geleden