DiNozzo hoort de gil van Ziva ook, 'wat gebeurd er?' roept hij in zijn oortje. Gibbs antwoord niet. 'Gibbs!! Geef antwoord!'
zijn oortje kraakt wat, 'vlieg door. We hebben een dode en een levende kaper!' Gibbs stem klinkt bars maar DiNozzo hoort zijn ongeruste ondertoon wel.

op de grond staat Abby wat bedroeft te kijken. Wat gaat er allemaal gebeuren? Waarom hoort ze niets?
Ze loopt naar McGee toe, 'McGee! Wat is er allemaal aan de hand? Jullie kunnen lekker meeluisteren en ik dan? Ik heb niets!! Ik wil ook weten en...' Gibbs is aankomen lopen en onderbreekt haar: 'we doen ons best! wil jij uitvinden wie in dat vliegtuig een kaper nodig moet hebben?' Abby knikt, 'Dankje Abbs!' Gibbs drukt een kus op haar wang. 'We doen er alles aan om Ziva en de rest te helpen!'

DiNozzo is wat bang, hij? Gibbs zei toch niet dat hij moest zorgen dat het vliegtuig aan de grond moet komen? Dat hele vliegtuig vol mensen? En een kaper?
Maar aan de andere kant.... hij is dan wel de held! DiNozzo de held... klinkt goed!
'Gibbs ik ga het doen!' hij stuurt zijn F16 omhoog en kijkt op de radar waar het passagiersvliegtuig ongeveer vliegt, 'I can do this!' zegt hij tegen zichzelf

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen