Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 140

Hey lieve lezers
Vanaf volgende week is het weer druk met de herexamens.
Geen zorgen ik post nog wel hoofdstukjes aangezien ik ondertussen toch al een kleine voorraad heb (;
groetjes magiclove

De volgende dag werd je haast uit bed gesleurd door Andrew en Jeffrey. Jij: “Help!” Meteen sprong Sam de kamer binnen met een rode trui om haar nek geknoopt. Sam: “Super Sam to the rescue!” Ze sprong recht op Jeffrey zijn rug en die liet je natuurlijk meteen los. Ook Andrew liet je los en ging al lachend naast je zitten. Jij: “Waarom zijn jullie zo hyper?” Andrew: “Omdat je bijna vertrekt, miss kwartfinale.” Je duwde hem al lachend opzij. Jij: “Je zou eerder denken dat jullie al een redbull binnen hebben.” Annelies: “Dat is ook zo.” Ze kwam je kamer binnen en keek het tweetal al lachend aan. Je nam snel je gsm en trok er een foto van. Die ging je zeker bijhouden. Je stopte hem snel weer weg voor het tweetal het zou opmerken en toen kwam ook Justin de kamer binnen. Na een tijdje sprong Sam dan toch van Jeffrey zijn rug en kwam naar jou toe. Sam: “Miss kwartfinale, geen zorgen, ik, Super Sam heeft die gemene jongen weg gejaagd.” Jeffrey: “Jongen?” Sam: “Of heb je liever monster?” Jeffrey: “Ik dacht eerder aan een man.” Hij liet zijn armspieren zien waardoor jullie allemaal lachten, inclusief Jeffrey. Jij: “Oké, allemaal mijn kamer uit.” Andrew: “Waarom?” Jij: “Misschien omdat ik me moet omkleden.” Meteen spurten Jeffrey en Justin de kamer al uit. Ook Sam en Annelies verlieten de kamer terwijl Andrew traag recht stond. Jij: “Komaan luie.” Andrew: “Demi?” Jij: “Ja?” Andrew: “Ik heb nog iets voor je.” Jij: “Jij?” Andrew verliet de kamer en kwam niet veel later terug binnen met een doos. Jij: “Wat is dit?” Andrew: “Maak maar open.” Jij: “Ehm oké dan, dankje.” Andrew glimlachte en je keek naar de verpakking en deed voorzichtig de strik van de doos. Je deed daarna de doos open en zag daar in een pet liggen, die verdacht veel op de favoriete pet van Tom leek. Je keek met grote ogen naar Andrew. Andrew: “Lees het briefje erbij.” Je keek meteen terug naar de doos en nu pas viel je het briefje op. Je vouwde het open en begon met lezen.

Mijn liefste prinses,
Omdat ik er vandaag niet kan bij zijn, geef ik je mijn pet zodat ik toch nog een beetje bij je kan zijn. Veel succes schat, je bent de beste en we geloven allemaal in jou. Ik kan niet wachten tot ik je weer in mijn armen heb over 9 dagen.
Ik hou van je
Jou Tom.


Je keek met tranen in je ogen op van de brief en zag dat Andrew achter je stond en mee las. Andrew nam je in zijn armen en je nam hem stevig vast. Andrew: “Tom zei dat ik het je op de kwartfinale moest geven.” Jij: “Wanneer hebben jullie elkaar dan gesproken?” Andrew: “Weet je nog vorige week toen Tom later was van de studio?” Je knikte. Andrew: “Hij kwam toen dit pakketje geven. Hij houdt echt van je.” Jij: “Ik ook van hem.” Andrew liet je voorzichtig los. Andrew: “Kom, show me die pet maar eens.” Hij nam al lachend de pet en zette hem op je hoofd. Andrew: “Sexy hoor.” Je gaf hem al lachend een stomp. Daarna was het even stil. Jij: “Ik ga me omkleden.” Andrew: “Demi?” Jij: “Ja?” Andrew: “Veel succes.” Jij: “Je gaat toch mee sukkel, je kan me daar succes wensen.” Andrew: “Haha weet ik.” Daarna verliet ook hij de kamer. Je kleedde je om en ging daarna naar de badkamer toe. Je deed je haar en een beetje mascara en eyeliner op om daarna naar de slaapkamer terug te gaan voor je gsm. Je trok een foto van jezelf met de pet en zette hem op je twitter met als onderschrift “Mijn geluksbrenger voor vandaag, dankje Tom! <3”

Reageer (1)

  • KiliXxEagle

    AAAAAAAAAAAAAAAAAW. Hoe LIEF! Tomi is echt zooo liefjes en romantisch en en en! PERFECT! ~zucht dromerig~

    Snel weiter bitte! (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen