Foto bij Michelle2703 || Louis Tomlinson || Beetje 16+

*Naam: Michelle
*Leeftijd: 18
*Bandlid: Louis
*Bestaat 1D: Nee
*Uiterlijk: Lang bruin haar, groene ogen, 1,65 lang (Dus vrij klein)
Michelle is gek op haar leren jasjes, ze draagt altijd haar zwarte of blauwe skinny jeans met haar favoriete rood/witte Nike airs eronder.
*16+: Moet je even kijken of dat uitkomt bij de situatie.
*Situatie: Michelle komt bij de supermarkt waar ze bijna dagelijks komt. Iedereen kent ze daar wel een beetje, twee vriendinnen van haar werken er zelfs, want Doncaster is maar een klein dorp. Op een dag, heeft ze het idee dat er een nieuwe jongen werkt, Louis. Ze kent hem niet, maar ze hebben oogcontact, hij glimlacht steeds lief naar haar als hij haar ziet, etc. Later komen ze elkaar tegen bij een buurtfeest, waarbij ze na een tijd eindelijk met elkaar beginnen te praten.
Extra: -


Ik had weer eens veel zin om een OS te schrijven, dus hier is er één.
Ik hoop dat je hem wat vindt (;
X

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Michelle2703

    Nawhh, het is super leuk! Omg, ik ben echt niet normaal blij!! Dank je wel! Echt geweldig!! :)
    Xx Michelle

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen