Foto bij idontwannabeyourfriend;THIRTYtwo.

-justin point of vieuw,

All of her friends stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes


-a few weeks later/@schoool/

' ik ga, justin. ik ga terug naar nederland. ' BOEM.dat was een klap, een harde klap, zo vertelde ze me het, gewoon hup, kijk maar wat je er mee doet, geen traan, geen glimlach, gewooon emotieloos, ze ging terug, haar moeder moest terug geplaatst worden naar nederland,en zij ging mee, tenminste haar moeder had gevraagd of ze bij ons mocht komen wonen en mijn moeder had natuurlijk ja gezegd, maar dat wou ze niet, ze vertikte het om ook maar te dicht bij me in de buurt te komen, na die dag met mitch is het enige dat we tegen elkaar zeggen , hoi en doei niets meer dat was het, en dan komt ze opeens gister aan zetten met het verhaal dat ze weer terug gaat,wat moet ik daarmee, en nu zit ze hier op mijn bed, huilend, huilend om wat er is gebeurd, haar moeder is sinds gistermiddag vermist,gewoon opeens weg, ze moet hier nu wel blijven, haar matras ligt bij mij op mijn kamer,haar opa en oma konden het niet aan om haar in huis te nemen, die zijn te oud en overstuur, ik sla mijn arm om haar heen en fluister 'alles komt goed, alles'

Reageer (5)

  • Clomipramine

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • TunisAngel

    Snel verder(H)
    hij was wel kort, maarja:$

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder die foto lekker :$

    1 decennium geleden
  • Guapo

    ;o
    Waar is mamatje lief D:??
    tuurlijk komt alles goed, maar dan moet jij ervoor zorgen dat je snel verder gaat ;D

    1 decennium geleden
  • floepii

    oooh ik vindt het zo erg voor amber!
    justin moet haar goed steunen!
    ga snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen