Foto bij Real awards

Jeahh, twee nieuwe abo's, dankjeee!:D:D
Omdat jullie het rode loper stuk zo leuk vonden, doen we er awards achteraan. It's a real celebertie life.

10 reacties nu. Met 17 abo's moet dat snel kunnen. En anders moeten jullie maar langer wachten op het volgende deel dus zet wel een reactie neer!.. Want nu ga ik niet meer verder als ik het deel af heb en 10 reacties er nog niet zijn... Succes:D:D


Ik ging naar de ijsbaan, nou ik was bijna onderkoelt zooo koud! Zijn jullie er ook al geweest?? Moet eerst de sneeuw weg.. Bah.

En o ja. Weten jullie al van wie die ene POV was?? Diegene komt weer terug in het verhaal het volgende hoofdstuk. Dus jullie mogen nog een keer raden en het volgende hoofdstuk ga ik het misschien vertellen:D:D

Taylor laat me even los en gaat op de foto met Taylor Swift. Eigenlijk een beetje jaloers sta ik toe te kijken. Ik loop verder op de rode loper alsof ik de ster zelf ben. Er wordt geschreeuwt als fans dat zien. Ik loop naar de limo toe en stap erin, Taylor staat nog met Taylor te lachen. Ik schuif naar achter en druk me tegen de autodeur en het raam. Ik kijk naar buiten, de andere kant, dus kan ik niet meer zien wat de Taylors doen. Ik zucht. Een paar minuten zit ik zo, zonder dat ik weet wat hij aan het doen is met zijn ex. Ik hoor geschreeuw, gejoel en gefluit,
'Taylor!' wordt er door iemand geroepen. Wat zou Taylor aan het doen zijn? Mijn oog laat ik stiekem op het raam vallen, Taylor geeft Taylor Swift een kus, net naast de lippen. Woede komt naar boven. Mijn hand gaat naar de deuropening maar de chauffeur schudt zijn hoofd. Ik twijfel. Mijn twijfel heeft blijkbaar lang geduurt want Taylor komt binnen lopen, met een rood hoofd. Ik schuif weer naar links en druk mezelf weer tegen de deur. Taylor kijkt raar naar me. Hij schuift naar me toe en probert zijn arm om me heen te slaan, maar ik sla hem snel weg.
'Taylor' begin ik, 'Wat was dat met Taylor Swift?' vraag ik. Ik wil het nu meteen weten.
'Wanneer?' vraagt hij alsof er niets gebeurd is.
'Taylor ik zag het wel!' begin ik voor de directe aanpak 'Jij zoende Taylor!'
'Vriendschappelijk'
'Ja, haha, vriendschappelijk met je ex zoenen'
'Lees jij de roddels niet ofzo? Daarin staat dat we als vrienden uit elkaar gingen'
'Wat denk je! Dat ik alles over jouw volg alle roddels? Ik geloofde je!' ik staar uit het raam.
'Kom op, dan moet je me toch nu ook geloven' hij legt zijn hand op mijn hart. Ik probeer hem weg te slaan, maar Taylor is sterk en ik moet het al snel op geven. Hij pakt met zijn andere hand mijn kin, die draait hij naar zijn gezicht. Nu kijk ik in zijn mooie bruine ogen.
'Serena, jij bent veel meer waard als Taylor Swift. Ik ben niet verliefd op haar, en nu niet boos op me zijn'
'Dus het was geen vriendschappelijke kus?' ik voel dat me stem trilt dus snel snuif ik. Hij schudt zijn hoofd en zoent me dan. Ik wil hem weg duwen maar laat hem dan toch maar zijn gang gaan. De chauffeur kugt als hij zowat op me licht. Taylor stopt met zoenen
'Naar de awards' zegt hij.
'Awards?'
'Ja, waar alleen celeberties en hun aanghang komen' hij zoent me weer voordat ik kan zeggen dat ik niet mee wil. Als we er bijna zijn kugt de chauffeur weer en dit keer gaat Taylor wel van me af. Hij pakt mijn hand en dan stappen we uit en lopen we een supergroot en mooi gebouw in.
'Chique' is zijn woord. Ik knik instemmend, heel chique. Taylor trekt me mee omdat ik overal wil blijven staan om "wow" te zeggen. Hij gaat bij Ashley Greene zitten. De rest van de Twilight cast stroomt langzaam binnen. Dakota heeft een kort blauw jurkje aan, het staat haar heel goed. Ze gaat naast me zitten.
'Heej' zegt ze,
'Ben jij genomineerd?' ze knikt
'Waarvoor?'
'Voor horroractrice. Van die nieuwe horrorfilm waar ik de hoofdrol in heb'
'Ow ja, die' die hadden wij dus in de bioscoop gezien. En ik had er dus echt geen erg in gehad dat het Dakota was die de hoofdrol speelde.
'En Twilight natuurlijk' zegt ze
'Taylor. Waarvoor ben jij genomineerd?' vraag ik hem.
'Beste acteur. Beste film; Twilight dus. En voor nog een paar dingen waarvan ik dus niet weet waarvan' zegt hij grijnsend, ik glimlach. Hij pakt mijn hand en het begint.
'Kom op, zeg Twilight' zeg ik als ze bij de beste film zijn.
'Nee, nu ben ik bang' zegt de awarduitrijker
'Als ik jullie roep. Beloven jullie dan dat jullie niet bijten? Twilight!' roept hij. Ik gil en vlieg Taylor om de hals. Hij lacht en hij Kristen en Robert lopen naar beneden. Ze houden een praatje en lopen dan weer terug. Taylor met een big smile.
'Jeaah, zo goed!' ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. Als iedereen iedereen gefeliciteerd heeft gaan ze weer zitten en wordt de volgende award uitgedeeld. Beyonce wint. Ik juich voor haar.
'Ze gaat een spectaculair optreden doen' fluistert Taylor in mijn oor. Met grote ogen kijk ik naar die vrouw. Wat zingt ze toch goed live.
'Het is geweldig!' zeg ik. Dakota grinnikt naast me. De volgende award wordt alweer uitgedeeld.
'De genomineerden' zegt iemand, de rest hoor ik niet alleen een naam 'Hannah Dakota Fanning'
'Aaah' gil ik zachtjes. Dakota pakt mijn hand.
'De winnaar is;' Dakota knijpt in mijn hand, hoe graag ze deze award wel wil winnen 'Hannah Dakota Fanning!!' ik gil het uit. Dakota staat met een volle glimlach op en loopt naar het podium. Ze houdt een te mooie speach waardoor ik een traan moet weg vegen, en ze loopt stralend weer terug naar haar plaats. Ik vlieg haar om de hals
'Super Daak!' zeg ik
'Dankjewel' zegt ze en ze gaat weer zitten.
'Dit is echt super, ik kan het nog steeds niet geloven!' ik glimlach na een tijdje zijn de awards afgelopen. Snel pakt Taylor mijn hand en de hele cast en ik lopen snel naar buiten. Omdat we anders overspoelt door fans worden. Snel stappen ze ieder in hun eigen limo -wow- ik kruip dicht tegen Taylor aan. Hij streelt mijn wang.
'Het was echt cool die awards'
'En jij wilde bijna niet mee, dat had ik je niet aangedaan!' ik grijns.
'Ben je morgen... Ehh.. Op. School..?' zeg ik, niet willend dat dit weer een afscheid is. Hij schudt zijn hoofd
'Oh, Taylor. Ik wil..' ik kom niet meer uit mijn woorden voordat ik gehuild heb. Taylor veegt mijn tranen weg.
'Weet dat ik voor jouw altijd terug kom schat' hij geeft me een kus.
'Nee Tay. Ik kan het niet. Steeds weer afscheid nemen. En ooit, dan moet het voor altijd' ik slik de woorden weg.
'Daarom is het voor mij altijd moeilijk om verliefd te worden. Maar ik en jij, we zijn nu zo sterk. Ik geloof echt dat het kan. Nu zal het moeten wennen, en ben je steeds aan het huilen. Maar later zal je er met een glimlach aan terug denken.'
'Taylor' ik zoen hem 'Ik wil dit niet, is er niet iets dat we kunnen doen?'
'Sterk zijn. We zijn er al'
'Kom je thee drenken bij mij thuis?' ik kijk naar zijn gezicht, 'Ow wacht, we kunnen samen je tas gaan inpakken' hij knikt en dan loop ik met hem mee. Als dat gedaan is geef ik hem nog een lange kus. Zijn ouders staan toe te kijken. Maar dat maakt niet uit want ik kan het best goed met ze vinden.
'Weet je wat Tay. Ze kan misschien een keer met je mee. Als dat mag van de regisseur' Taylor knikt en zoent me weer. De kus duurt lang en er zit spanning in. Zou dit een echt afscheid zijn? Iets dat Taylor en zijn ouders wel weten en ik niet? Nee dat zou hij nooit doen. Ik schudt de gedachte van me af.
Of Toch wel?

Reageer (5)

  • Amaryl

    waaaaaaaaaaaaaaa

    1 decennium geleden
  • OHMYNANDO

    ooeeee
    verder ;D

    1 decennium geleden
  • Lonn90

    hopelijk blijven ze bij elkaar:O

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    :D:D:D:D Snel verder:D

    Super stuk! egt waar :D

    OW:O k wil miss wel een leuk rolletje xD daar zal k even snel over na gaan denken *en dat is nooit goed xD*

    Snel weer verder dus:D

    (K)

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen