Foto bij Love...

Dankje voor reacties.

… ik op Paul verliefd ben’ zei ze vrolijk. ‘Aaah’ gilde ik en sprong hyper op en neer. Yannai legde vlug haar vinger op mijn mond. Vragend kijk ik haar aan, ze knikt naar links. Daar stonden de jongens verbaasd naar ons te kijken. ‘oh, sorry was niet de bedoeling’ zeg ik vlug. ‘Het geeft niet’ zegt ze met een glimlach op haar mond.
We lopen allebei terug naar de jongens toe en voegen ons in het gesprek. We waren zo aan het praten dat Yannai en ik niet door hadden dat we aan het trillen waren. ‘Vraagje, is het normaal dat jullie trillen’ vroeg Jared. ‘Nee niet dat ik weet, waarom’ vroeg ik verbaasd. ‘Jullie staan te trillen’ zegt Sam. ‘Oh’ zeg ik, ‘hebben jullie misschien andere kleren voor ons’ vroeg Yannai. ‘Ja, tuurlijk’ zeggen ze. En ze nemen ons mee naar Sam zijn huis. Daar aangekomen krijgt Yannai een T-shirt van Paul die redelijk groot is en ik één van Jacob die ook redelijk groot is. Omdat we naar school moeten vertrekken we achter dat Yannai en ik ons hebben omgekleed.
Als we op school aankomen gaan we naar de klas. ‘Mevr. Smits (Yannai) en Mevr. De Luca waarom dragen jullie alleen een T-shirt die dan ook nog een keer veel te groot is?’ vraagt de leraar aan ons. ‘Meneer ze hebben een klein ongelukje gehad’ zegt Sam. ‘Neem plaats’ zegt hij verbaasd. We stappen allemaal naar de vrije banken, wanneer ik zie dat Yannai naast Paul zit geef ik haar een knipoog en wil zelf naast Seth zitten, maar daar zit Embry al naast. Verdwaasd kijk ik om me heen en zie…

Ik weet dat hij nogal kort en saai is.

Reageer (1)

  • MeLovesMusic

    .. dat Jacob nog alleen zit ! Dôh. x]. Hahahaa. Valt wel mee hoe 'saai' dat ie is hoor. n_n. Oké hij's wel kort, that's true. OehwOehw. Ik hoop dat Yannai ingeprent is op Paul. Ipv 'slechts' een gewone verliefdheid. Want dat is minder intens enzo. Dus ja. En en en. Zij moet gewoon ingeprent zijn op Jacob. Dat móét gewoon. Want dat zou súpér lief zijn. ^^. .. Ja toch. *Lacht.*
    Gauw verder bitte.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen