Foto bij #7 Dreigement of waarheid?

Er klinkt wat vaag gegrinnik...

'Hier spreekt uw Captain, blijf rustig, we hebben waarschijnlijk te kort benzine.' 'Wat moet je van me?' Ziva kijkt hem boos aan. 'Genoeg, genoeg..' zegt de kaper lachend. 'En waarom moeten al deze onschuldige mensen van je de dood in?' 'Je weet zeker niet wie ik ben he... Je hebt mijn vriend, Ari vermoord..' 'En dan? Het is verleden tijd! Wie ben jij trouwens?' ''Ik? Jonas. Ik zit al tijden bij de Mossad, ken je me niet meer?'

Gibbs zucht. De verbinding valt weg dus ze kunnen de cockpit niet meer afluisteren.. 'DiNozzo, vliegtuig helt naar rechts, jij gaat rechts, ik ga links. We krijgen wel weer verbinding als we dichterbij komen..' 'Komt in orde baas.'

'En nu Jonas. Mij doden is niet moeilijk, ik loop niet beveiligd en wel rond hoor..' 'Dan sta ik tenminste in de boeken, in plaats van achter de tralies,' zegt hij wanneer hij Ziva een trap verkoopt. Ineens laat hij het vliegtuig hard dalen.. Ziva probeert haar hand los te krijgen om haar wapen te pakken. Het lukt, met veel moeite. Ze schiet in zijn schouder. Uit het niets opent hij ook het vuur...

Gibbs krijgt een klein beetje verbinding met de MIL340. 'Spreek ik met de MIL340? Hallo?' 'Baas!' Ziva geeft een flinke zucht van opluchting. 'Is de kaper dood?' 'Ja,' ineens gilt Ziva. Er rent een 2e kaper de cockpit in..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen