Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 139

Hey
Het hoofdstuk staat er veel later op dan gepland maar ik had het druk sorry.
Ik beloof dat ik er deze week nog zeker één post.
groetjes magiclove

Nog 10 dagen en je ging naar Tom en de jongens. Morgen zou de kwartfinale zijn. Van de 10 zouden er nog maar 5 doorgaan. Je was zenuwachtig, nu al. Gelukkig had je jou vrienden om je erbovenop te helpen. De jongens waren vandaag ook gekomen. Andrew: “Hoe ga je morgen naar daar?” Jij: “Jens komt, hij heeft speciaal vrij genomen.” Andrew: “Mag ik mee?” Jij: “Natuurlijk.” Jeffrey: “Jammer dat ik morgen moet werken.” Justin: “Jij hebt tenminste werk.” Jeffrey haalde zijn schouders op met een lachje. Jullie zaten met zijn allen buiten aan het zwembad. Het was warm weer dus met andere woorden perfect zwem weer. Andrew: “Bommetje!” Met een aanloop sprong hij in het water waardoor er een plens over Sam, Annelies en Justin viel en maar enkele spetters op jou omdat je verder zat. Sam riep naar Andrew maar die stak enkel al lachend zijn tong naar je uit. Sam: “Pas maar op of ik pak hem af.” Andrew: “Doe je toch niet.” Sam stond al lachend recht en sprong ook in het zwembad, waardoor je nu ook nat werd. Sam riep een sorry en stapte dan op Andrew af die probeerde weg te zwemmen. Andrew: “Nee, sorry.” Sam: “Te laat.” Ze sprong recht op de rug van Andrew waardoor hij begon te roepen. Andrew: “Nee! Niet mijn geliefde tong, alsjeblieft!” Jullie stonden allemaal aan de kant hem uit te lachen. Sam: “Hmm… Nee!” Andrew bleef spartelen en roepen tot Andrew viel en kopje onder ging samen met Sam die te laat los liet. Nu schaterden jullie het echt uit van het lachen. Sam kwam als eerste boven en begon meteen te hoesten en niet veel later kwam Andrew boven om net hetzelfde te doen. Andrew: “Oeps.” Sam: “Moest dat echt?” Andrew: “Wel het was mijn bedoeling niet om te vallen.” Sam rolde met haar ogen en kwam weer bij jullie aan de kant, alleen bleef ze in het water staan. Andrew: “Komaan pussies, kom er ook in.” Je stond al lachend recht en Justin kreeg een big smile. Nog voor hij jou in het water kon duwen had Jeffrey hem al geduwd en begon hij een vreugdedansje te maken. Je bedankte hem waardoor hij al lachend een buiging maakte. Jeffrey: “Megabommetje!” Hij pakte jou en Annelies haar hand vast en daarna sprongen jullie in het water, naast de rest. In het water begonnen jullie elkaar wat nat te spetteren en wat te dobberen, tot het bijna etenstijd was. Jij: “We kunnen misschien beter iets bestellen.” Andrew: “Pizza!!!!” De rest ging al lachend akkoord en dus klom je uit het zwembad. Je sloeg je handdoek rond je en nam je gsm die op de tuintafel lag. Je typte het nummer van de pizzeria in, dat je ondertussen al wel vanbuiten kende door Tom en Bill. Je vroeg nog snel wat ze wilden hebben en daarna drukte je op het icoontje van bellen en bestelde de pizza’s. Toen je klaar was, typte je nog een bericht naar Tom en legde daarna je gsm weer aan de kant. Na zijn show van vanavond zouden jullie gaan skypen.


Op de foto staat the Cheshire Cat van haar vorige ronde

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    awesome! Binnenkort Tomi en de jungs! ~wenkbrauwwiebel~

    En OEH! PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! O_O Ikke OOOOOOOOOOK!

    hihi. Ahum. XD

    Snel weiter bitte! :D

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen