Foto bij Forty-seven stolen hearts

Outfit die ze op de date draagt (ik was te lui om het op Polyvore te maken):


Dit is voorlopig het laatste hoofdstuk wat ik kan plaatsen, want binnenkort gaat school weer beginnen.
Ik wil een goede start maken en gewoon alles goed leren en snappen, dus dan kan ik niet meer zo vaak op Quizlet.
Ik voel me soms een beetje verplicht om op Quizlet te gaan, want anders schrijf ik zo weinig voor jullie en dat vind ik niet leuk voor jullie beste, leukste, liefste 34 abo's en 7 bladwijzers.
Ik hoop dat jullie het een beetje snappen en ik ga nu ook nog in de komende dagen dat ik vrij ben proberen om stukjes te schrijven als voorraad, maar ik kan jullie niet verzekeren dat het echt gaat gebeuren, want soms heb ik ook geen zin om meer te schrijven aan deze story en ik heb nu weinig inspiratie..

Hier alvast een eerste stukje van de gebeurtenis vooraf de date. Zelf ben ik niet zo'n professional in dates te verzinnen, maar ik heb er nu maar wat van gemaakt.

Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • MrsNeymessi

    Kudo voor dit geweldige stukjeee :)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen