Foto bij hoofdstuk 14

meer reactie? :p

na dat er wat meer meisjes zijn geweest woord ik geroepen en loop gespannen naar binnen.
daar zitten 3 mensen aan en tafel en kijken me doordringend aan.
''jij bent zeker Louis'' zegt en vrouw ment zwart kortgeknipt haar en een brilletje op haar neus ze draagt ook nog is en net pak.
ik knik.
''laat je portefolio maar zien'' zegt de vrouw me tde bril.
ik geef haar men portefolio die nog niet echt gevuld is maar 3 foto's eigenlijk.
ze bekijken mijn fotos en 3 minuten later sta ik op de stoep.
ik zucht op naar de volgende casting..

tijdsprongetjee


thuis lgig ik bekaf op men bed wat en boel Castings heb ik gedaan.
de job is ook pas savonds dus heb nog alle tijd.
gelukig had ik vrij van school.
ik heb wat meer info gevraagt over de job bij het bureau en het schijnt dat ik en 6 pagina lange campange mag doen voor het meide tijdschrift Girlz!
voor het nieuwe nummer ik verdien er maar 300 euro mee maar elk geld is mooi meegenomen.
en de goeie fotos zijn ook goed voor mijn Boek.
maar ik hoop dat het niet te laat woord wand morgen heb ik ook nog is school en ik moet nog goed repeteren voor de audities.
ik vind het wel vreemd dat ze me niet gerkende ik was tenslotte en best bekende achtrice.
meschien weten de mense in dat modelenwereldje niet wie ik ben. en in showbizz land wel.
nou ik hoop dat dat het zelfde is.
ik besloot Taylor the bellen en tikte haarn nummer in.
''hee Taylor its me Louise''
''Louise! how are you?'' hoor ik aa nde andere kant van de lijn.
''Great end y...'' ik kon mijn zin niet afmaken want ze onderbrak me.
''i'm booked for Elle!'' roept ze en ik moet de telefoon wel en meter van mijn oor afhouden.
ik ben heel jaloers en beginnend model dat al meteen voor de ELLE is geboekt dat vind ik pas knap!
''that is really great...for you'' mompel ik.
''thx its paying big money you now[/i]'' zegt ze er nog achteraan.
''how many''? vraag ik nieuwsgierig
''3500 dollar'' antwoord ze.
''o my god the cover or wath''ik kan men oren niet geloven
''yes end 8 pages in the magazine'' zegt ze.
''girl you got the jackpot''! zeg ik.
''no way! the jackpot is 1.000.000. dollar i'm Rich!'' zegt Taylor grinnikend.
ik moest nu ook lachen maar voelde nog steeds en steek van jaloesie.
''but girl i most hang up my room mates are killing me with their nagging voice because they also want the phone to call '' verteld Taylor
''oke bye..'' zeg ik.
''bye'' zegt ze en hangt op.
ik ben zo jaloers op Taylor terwijl ik zelf ben nog nooit jaloers ben geweest.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen