Jackson 'Jack' Leathers





Rol: Jeuggevangene
Leeftijd: 17
Innerlijk:
Koppig
Jack is altijd koppig en vasthoudend geweest. Sinds de dood van zijn vader is hij een weg ingeslagen om de Ark te saboteren.
Charmant
Doordat Jack altijd charmant is geweest, kreeg hij vrijwel overal toegang tot. Zoals extra voedsel maar ook de informatie dat de Ark stervende was.
Nadenkend
Omdat hij zich altijd zorgen maakt om zijn tweelingzus en gelijkertijd dingen op de Ark wilde doen die hem absoluut de kop zouden kosten, dacht hij over alles na.
Zorgzaam
Hoewel Jack af en toe als een gewetenloze zak overkomt, is hij erg zorgzaam over de mensen die dichtbij hem staan wat hem vaak voor risicovolle situaties laat staat.
Uiterlijk:
[ FC= Harry Treadaway]
Sterk
Hoewel Jack er mager uit mag zien en zich ook zo voordoet, is hij wel sterk en houdt wel van een vecht partij.
Lang
Ondanks dat zijn tweelingzus ouder is, is hij langer dan zijn tweelingzus namelijk 1.80 lang.
Extra:
Zijn moeder was zwanger van een tweeling maar dat wist ze niet. Kara is een dag eerder geboren dan Jack en toen werd het duidelijk dat hun moeder zwanger was van een tweeling. Zijn vader vertelde altijd dat zijn moeder binnen moest blijven om het ultimatum te voorkomen maar moest eruit om eten te halen toen ze beviel van Jack. Zijn moeder werd floated omdat ze een tweeling op de Ark zette. Zijn vader vertelde altijd over zijn moeder en weet dus alles van zijn moeder van herinneringen wat zijn vader vertelde. Daarmee groeide ook zijn haat voor het beleid van de Ark. Op een dag werd zijn vader floated zonder enige reden. Zijn tweelingzus Kara was er kapot van en begon zich roekeloos te gedragen maar Jack kon Kara er altijd van weerhouden om dingen openbaar te doen. Als Jack zijn vaders spullen opruimt, vind hij een blaadje met een zin erop: er is iets mis met de Ark. Jack ging op onderzoek uit en kwam er achter dat de Ark stervende was maar ook dat er een programma was voor jeugdgevangenen naar Aarde dus Jack en Kara maakten een pact. Die avond nog zorgde ze voor een vechtpartij en vielen twee uniformen aan.







Kara Leathers




Rol: Jeuggevangene
Leeftijd: 17
Innerlijk:
Achterdochtig
Sinds de dag dat haar vader floated is geworden, is ze achterdochtig geworden en zoekt ze alles achter elk ding wat er gebeurt en waarom dingen gebeuren.
Roekeloos
Sinds de dag dat haar vader floated is geworden, is ze roekeloos geworden en doet ze dingen zonder er bij na te denken. Vooral als gaat gaat om mensen die dicht bij haar staan.
Rusteloos
Ze kan nooit stilzitten en moet wat te doen hebben zoals wat te lezen of iets met haar handen. Samen met haar broer deelt ze een voorliefde voor chemie.
Eerlijk
Hoewel ze geleerd heeft om als een van de beste te kunnen liegen tegen vreemden, zal ze altijd goudeerlijk zijn tegenover de mensen die dichtbij haar staan.
Uiterlijk
[fc=alexandra daddario]
Lichaam
Hoewel Kara erg tenger en slank is, kan ze wel een klap uitdelen en dat doet ze nogal graag. Ze is 1,65 lang.
Extra
Zie extra bij Jack.

Reageer (1)

  • MrsFitz

    is kara nog vrij? of vervult al iemand haar rol?

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen