Mijn persoonlijke roze wolk
De reden dat ik een lange tijd niet geschreven heb, zal ik proberen in dit hoofdstuk te zetten.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Wat prachtig. Ik heb ook zware dingen mee gemaakt en nu hoor ik dingen van vrienden die ook erg schokkend zijn. Maar je moet ook denken dat je nooit alleen bent. En als je behoefte hebt aan praten ik zal mijn best doen om te luisteren en te helpen.
9 jaar geledenHoe eng ... ik vroeg me laatst af wanneer je weer ging schrijven
9 jaar geledenVandaag of gister was dat...Geloof Jij in het lot of alleen in toeval?
Ik snap perfect wat je bedoeld...ik leefde altijd op een roze wolk, een kleur roze zo zLet dat ik de kleur nu zou haten. Mijn wolk is bijna twee haar grijs...maar de laatste dagen is de wolk zo zwart geworden dat er elk moment onweer uit zou kunnen breken...
En elke dag hoop ik op het moment dat mijn wolk weer minder grijs wordt. Of roze.. of zoals een pure wolk...wit...
Dit is inspirerend...tijden zijn moeilijk en die tijden moeten voorbij gaan...soms moet dat met een beetje hulp als je met me wilt praten kan dat altijd. mijn deur staat open, ik kan erg goed meeleven dus ik begrijp je vast wel. Soms helpt het juist om alles eruit te gooien...
P.S. wolken zijn voor mij een van de mooiste dingen in het leven, met muziek en de sterren en dieren. Dus dit stuk past perfect bij mij en de timing is echt perfect