Naam:
      Xavier Andrews
Roep naam:
      Zav
Leeftijd:
      17
Uiterlijk:
      Zav valt vooral op door zijn houding, niet door zijn gemiddelde lengte van 1,77 of zijn postuur. Hoewel Zav een behoorlijk afgetraind lichaam heeft door het sporten en hierdoor breed geworden is, valt het toch niet direct op. Het is vooral zijn zelfvertrouwen die hem laat opvallen, waardoor hij de aandacht trekt en groter en breder lijkt dan hij werkelijk is. Hij loopt met een lichte tred en is niet het type dat voor iedereen aan de kant gaat, hij is gewend dat mensen eerder aan de kant voor hem gaan. Dat is dit jaar nog versterkt door zijn positie in het lacrosse-team. Xavier heeft een redelijk blanke huid die echter niet snel verbrand. In de zon kan hij best snel bruin worden. Littekens heeft de jongeman niet, daarvoor heelt hij te snel.
      Ook in zijn gezicht is Zav niet erg opvallend. Het meest opvallende zal wel zijn erg mannelijke, scherpe kaaklijn zijn. Hij heeft een rechte neus en prominente wenkbrauwen. Iets waar hij helemaal niet zo blij mee is, zijn de honderden kleine sproetjes die zich vanaf zijn neusbrug tot over zijn wangen verspreiden en vooral opkomen in de zomer. Ze lopen door tot zijn jukbeenderen en sommige zelfs tot boven zijn wenkbrauwen. Zijn ogen zijn een blauwig grijs en zijn korte kapsel heeft een lichtbruine kleur.
      Qua kleding is Xavier een jongen die het simpel houdt, hoewel hij wel de mode volgt en regelmatig nieuwe kleding koopt. Niet dat hij zoveel van shoppen houdt, maar wel van zijn imago. Hij zorgt ervoor dat het altijd een stoer randje heeft. Zijn favoriete schoenen zijn dan ook Timberlands, die hij in meerdere kleuren bezit. Verder zie je hem alleen in jeans, het liefst in het blauw, en geeft hij momenteel de voorkeur aan verschillende soorten overhemden van plaid, waarvan hij de mouwen opstroopt. Hij draagt meestal een bruine leren jas of het jasje van zijn Lacrosse-team. Hij heeft standaard een rood met zwarte rugzak mee naar school.
Innerlijk:
Zelfverzekerd
      Sommigen zouden Zav zelfs arrogant noemen, maar hij is vooral gewoon erg zelfverzekerd en hij weet wat hij aan zichzelf heeft. Door zijn houding is hij ook snel populair geworden, wat zijn houding alleen maar versterkt heeft. Af en toe is hij wel een beetje arrogant, maar hij is geen egoïstisch type dat vooral aan zichzelf denkt. Hij heeft veel wilskracht en weet dan ook precies wat hij wilt. Hij is vastberaden en als hij eenmaal een mening ergens over gevormd heeft, staat hij daar vaak 100% achter en is hij er lastig vanaf te brengen.
Dominant
      Zav is wel het leidende type. Hij is absoluut geen volger en dat laat hij merken ook. In groepen, maar ook één op één, merk je dat hij dominant is, hij leidt het gesprek vaak en als hij niet oppast, kan hij zelfs een beetje overheersend worden. Ook in relaties kan hij wat dominant zijn, maar niet omdat hij de vrouw minder vind dan zichzelf. Hij is dan ook af en toe bazig en pusht het soms ook wel te ver. Als iemand hem erop wijst, kan hij er ook kribbig van worden. Hij weet zelf heus wel dat hij dominant is, maar hij houdt er niet van als anderen hem op zijn minder goede eigenschappen wijzen.
Loyaal
      Loyaliteit en trouw is iets wat hij geleerd heeft van de wolf pack, waardoor hij erg betrouwbaar is. Hij heeft geleerd dat het ook belangrijk is in het echte leven, om loyaal en trouw te zijn aan je vrienden en de mensen die dichtbij je staan. Hierdoor is hij goed in het bewaren van geheimen, hij zal niks zomaar doorvertellen en staat altijd voor je klaar als het nodig is. Zijn pack stelt hij echter wel vaak voor zijn vrienden, die zijn het meest belangrijk voor hem. Als je hier misbruikt van maakt, heb je het dan ook goed verpest bij hem.
Sociaal
      Zav maakt gemakkelijk vrienden, hij is sociaal aangelegd en maakt snel een praatje met mensen. Hij is echter wel dominant in de vriendschappen die hij maakt. Zav vindt wel dat hij een erg tactvol persoon is, waardoor hij zijn vriendschappen en leiderschap vaak kan behouden. Hij is dan ook erg empathisch en kan zich redelijk goed inleven in anderen als het nodig is. Hij weet hoe hij rekening moet houden met anderen, het doen is soms echter een ander verhaal. Het ligt er echt aan hoe de situatie.
Sportief
      Zav sport graag en door zijn natuurlijke 'talenten' die hij gekregen heeft door zijn weerwolfgen, is hij er ook behoorlijk goed in. Naast Lacrosse vind hij ook basketbal erg leuk, evenals voetbal en football. Teamsporten zijn de favoriet, maar als hij eens alleen wilt zijn, gaat hij een stukje hardlopen. Zav is echter wel heel erg competitief als hij sport. Hij wint graag, maar wel zo eerlijk mogelijk. Door al dat gesport is hij een nogal hongerige tiener geworden die alles eet wat los en vast zit. Hij is sportief, maar totaal niet creatief.
Trots
      Ook door zijn trots kan Zav af en toe arrogant lijken, maar zijn trots komt eerder omdat hij zo zelfverzekerd is. Hij is trots op zijn mannelijkheid en kan er dan ook niet zo goed tegen als er grapjes over gemaakt worden. Maar hij is ook trots op zijn vaardigheden en zijn afkomst, al is het laatste niet iets wat iedereen weet natuurlijk. Over het algemeen is Zav geen agressieve jongen, geboren weerwolven zijn een stuk minder emotioneel dan gebeten weerwolven, maar als je hem beledigd, kan hij toch een tikkeltje agressief worden. Hij vindt het geweldig als hij bewonderd wordt en verwacht vaak wel met passend respect behandeld te worden. Opscheppen doet hij dan weer niet, hij houdt er ook niet van.
Extra:
Weerwolf & familie
      De hele familie van Zav bestaat uit weerwolven. Het is een gen dat doorgegeven wordt, waardoor hij ook een weerwolf is. Zijn familie is zijn pack, zijn moeder is de Alpha. Een vader heeft hij niet, die is vroeg overleden. Zav weet niet precies waaraan. Hiernaast heeft hij ook nog twee kleine zusjes, een tante en een oom. Ze wonen in twee huizen die aan de rand van de stad staan, vlak aan het bos op een groot stuk land. Hierdoor heeft hij echter geen huisdieren, dieren voelen aan dat hij een wolf is en op de één of andere manier kan hij daar echt niet mee omgaan en ook niet met dieren.
Lacrosse
      Zav is aanvoerder van het Lacrosse-team sinds dit jaar, maar hij speelt al bij het schoolteam sinds hij op school kwam en daarvoor ook al, hij is er erg fanatiek in. De extra's die komen kijken bij het weerwolf-zijn zorgen er natuurlijk wel voor dat hij er erg goed in is, hij heeft namelijk een erg goed reactievermogen, maar hij is ook sneller en heeft een goed zicht en gehoor. Natuurlijk probeert hij wel om er niet teveel gebruik van te maken.
Hobbies
      Naast Lacrosse en andere sporten heeft Zav ook nog andere hobbies. Zo speelt hij al 5 jaar akoestische gitaar en is hij redelijk muzikaal. Zingen kan hij echt niet, daar heeft hij de stem gewoon niet voor. Maar hij heeft wel gevoel voor ritme en speelt graag. Hij oefent regelmatig en heeft een tijdje lessen gevolgd, maar dat doet hij nu niet meer. Verder gaat hij ook graag bowlen met zijn vrienden. Hij heeft zijn eigen schoenen en zijn eigen bal omdat hij het toch wel vaak doet. Hij heeft in het verleden wel eens wedstrijden gespeeld, maar tegenwoordig concentreert hij zich liever op school en lacrosse dan dat.
Dislikes
      Er zijn ook een paar dingen waar Zav niet goed tegen kan of waar hij niet van houdt. Zo lust hij geen pannenkoeken en kan hij absoluut niet naar country muziek luisteren. Hij kan zich heel erg irriteren aan mensen die niet luisteren en rokers. Zelf rookt hij dus ook niet, hij vindt het maar stoerdoenerij. Zav gaat graag zijn eigen gang en kan er dus niet goed tegen als iemand tegen hem zegt wat hij moet doen. Daarvan wordt hij nogal rebels en gaat hij het juist níet doen, of hele anders. Daarbij heeft hij een gloeiende hekel aan mensen met vooroordelen en vliegende insecten.
Irrationele angst
      Zav heeft wel een paar irrationele angsten. Zo is hij bang dat mensen hem zullen verlaten, waardoor hij soms iets te clingy kan worden, of juist heel afstandelijk. Hij is bang dat mensen erachter komen wat hij werkelijk is en hem daarom niet meer moeten. De meest irrationele angst is echter wel dat hij bang is voor clowns. Waarom weet hij niet precies, maar hij heeft het al van jongs af aan. Hij heeft niks op met die enge dingen en blijft er ver van weg. Als hij er al mee geconfronteerd wordt, is het duidelijk dat hij er bang van wordt door zijn nerveuze gedrag. Hij zoekt automatisch vluchtroutes en bedenkt allerlei excuses om weg te komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen