Foto bij I fell for you ~245~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EvilDaughter

    Okee, ik moet hier op reageren
    Heb je toevallig Vampire Diaries gezien?

    8 jaar geleden
  • ashleyG

    Het lijkt mij niet echt prettig om door een vampier half leeg gezogen te worden ....

    8 jaar geleden
  • Kaffaljidhmah

    Een aantal uur wachten voordat Severus terug wakker word? Dat word een lang gesprek met de vampier. . .:Y)

    8 jaar geleden
  • magiclove

    Elijah Mikaelson? Zegt me niks, maar ik heb me de afgelopen jaren, tamelijk opgesloten en het afgelopen jaar vooral onder een rots geleefd voor school... Maar ik ken wel Elijah Wood ;D (like everybody ;p )
    Ik volg ook niet echt veel series op de moment (the walking dead (grote fan!), the big bang theory en dat is het vooral, heb wel geprobeerd om vorig jaar naar game of thrones te zien maar wegens school weet ik al niet eens meer in welke aflevering ik zit ergens in seizoen 3 ofzo, al heb ik wel de hele box van friends waarvan ik elke aflevering al 5 keer heb gezien ofzo ;p )
    Ik dacht juist te gaan slapen en zag dat je dit hoofdstuk had gepost en kon dus echt niet wachten tot ik wakker zou worden (; Morgen (oeps nee vandaag) maar eens verder werken aan mijn herexamen (helaas niet afgestudeerd dus)

    Awww Arme Sev! Die vampier moet met zijn poten (en tanden) van hem afblijven! Al vraag ik me wel af waar Minerva is, hopelijk onderweg met Dumbledore die ze redden! (:

    Snel verder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen