Foto bij 012

Alex reed een klein beetje uit LA, waar er enkele bergen waren. 'Ik ben nog nooit echt buiten Los Angeles geweest.' breng ik lachend uit en verbaasd kijkt Alex mij aan. 'Meen je dat?' ik knik en hij lacht nog meer. 'Jij bent degene die hier woont en bent nog nooit echt buiten LA geweest?' 'Nope.' Alex kijkt nu eerder grijnzend naar mij. 'Wat ben ik blij dat ik dan de eer heb om je mee te nemen naar een heel speciale plek, en nog eens heel rustig ook.' ik bijt speels op mij lip terwijl ik naar Alex kijk. Hij heeft weer eens niet door dat ik naar hem zit te kijken. Hij heeft zijn zonnebril weer eens op. Wat zou ik die graag van zijn gezicht willen nemen, zijn ogen zijn veel te mooi om ze te verbergen achter een zonnebril. Heather, concentreer je! Laat je niet afleidden door Alex zijn schoonheid. Meteen kijk ik terug voor mij en we slaan ergens af, richting de bergen, en na nog even te rijden, parkeert Alex zijn auto langs de weg. 'Het is wel nog heel even wandelen. Vind je dat erg?' 'Hoe lang is nog heel even?' ik kan er niet aan doen maar begin te grinniken en Alex kijkt wel serieus, waardoor ik meteen stop. 'Toch wel een dertigtal minuten.' mijn mond zakt lichtjes open vol van verbazing en even krab ik in mijn haar. 'Als het het waard is, is het geen probleem.' 'Oh Heather, geloof mij maar, het is het waard.' ik begin opnieuw te glimlachen en stap de auto uit, terwijl Alex een picknickmand uit te koffer haalt. Hij reikt zijn andere hand naar mij toe en met een verliefde zucht neem ik die vast en ik voel hoe Alex onze vingers verstrengelt en slaak een zucht, nee niet zo maar een zucht, een verliefde zucht. Alex kijkt heel even naar mij en onze blikken kruisen. Hé wanneer heeft hij zijn zonnebril afgedaan? Niet erg hoor want wauw die ogen van hem. Duizenden vlindertjes fladderen vrolijk rond in mijn buik. Heather komaan, laat je nu niet doen door één aanraking. Hand in hand wandelen Alex en ik naar de plek die Alex voor ons uitgekozen hadden. Het was stil tussen ons, maar dat was niet erg want ik moest mij echt concentreren op de stappen die ik zette, want hier en daar zaten er losse stenen. Alex zegt ineens iets, maar ik heb het niet goed verstaan en wil hem vragen wat hij gezegd had, maar ik gleed uit over een losse steen, maar gelukkig vangt Alex mij net op tijd op. Mijn wangen kleuren meteen schaamrood en piepend zeg ik: 'Sorry.' 'Oh god, Heather! Je liet mij echt schrikken. Je moet beter uitkijken waar je wandelt, er zitten hier wel vaker losse stenen.' ik word nog roder en Alex helpt mij opnieuw recht. 'dankjewel.' zeg ik verlegen en Alex schudt lachend zijn hoofd. 'Geen probleem, maar let wel een beetje op wil je.' Ik knik en volg Alex terug naar het plekje en na inderdaad ongeveer een dertigtal minuten wandelen komen we eindelijk aan, op een soort van grasveld, met een meertje. 'Wauw.' ontsnapt er uit mijn mond en Alex knikt instemmend. 'Ik weet het, het is mooi hé?' ik begin met mijn hoofd te knikken en Alex neemt mij mee iets dichter naar het meer toe. Ik kijk rond en alles is gewoon zo rustig, je hoort geen auto's alleen maar vogels, en andere diertjes. 'Wauw.' breng ik nog eens uit en Alex kijkt mij glimlachend aan. Hij zet de picknick mand dan neer en haalt er een typische deken uit en ik begin te lachen. 'Wat?' klinkt verbaasd uit de mond van Alex en ik begin lachend met mijn hoofd te schudden. 'Werkelijk?' 'Wat?' 'Het deken...' 'Het was het enige die ik konden vinden!' 'Natuurlijk!' giechel ik en help hem met het deken uit te spreiden en ga dan meteen zitten. Ik moet wel toegeven, dit is best wel schattig. Alex haalt van alles uit de mand. Broodjes, beleg, cake, fruit, yoghurt, cola, fruitsap, en .... 'Champagne, werkelijk na gisteren?' breng ik zuchtend uit en trek mijn wenkbrauw op. Lachend opent Alex de fles en schenkt de drank in plastieken bekertjes in. Hij reikt mij een bekertje aan en ik kijk hem aan. 'Komaan neem gewoon een slokje.' zuchtend grijp ik het bekertje vast en neem een klein slokje van het drankje. Het smaakt naar. 'Mmm, appel!' ik begin te giechelen en neem nog een slok. 'Het is kinderchampagne!!'

Reageer (4)

  • fultimefangirlx

    Snel verder <3

    8 jaar geleden
  • theauthor

    Super lieeeeeef snel verder!!!

    8 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Ashton is gewoon heeeeel erg lief (:

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    N'aaawwhhh Alex/Ashton is zo lieeeeeeeeeeeeef!
    I want him. Now. NOW!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen