Foto bij Thirty-nine Flowers

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • awsten

    Oh god ): Harrey ): en Daisy ):

    En zoals Evi zegt, ik vindt het zo enorm geweldig van je dat je hierover zo goed schrijft (:
    Je mag enorm trots zijn op jezelf en waar je nu staat!

    8 jaar geleden
  • Hamming

    NEE.
    NEE.
    NEE.
    NIET AFGELOPEN ZIJN. HOEZO LAATSTE CHAPTER VAN DE STORY. NOU. NEE.

    Oke ik ben weer bij; dat moge duidelijk zijn. Ik ben nog steeds helemaal fangirlish omdat ik in deze Story Lou''s vriendin ben en omg.

    Oké en nu over het verhaal. Ja dit wordt zo'n lange reactie, maar dat vind je vast niet erg en ik ook niet. Plus; je hebt er heel veel gemist bij de vorige hoofdstukken dusja.

    Ik vind het echt zo goed geschreven Annick; serieus. En ik vind het echt heel knap en sterk en dapper van je dat je over dit onderwerp schrijft, vooral omdat het voor jou niet makkelijk moet zijn.
    Het is wel echt een geweldige Story en sowieso een van mijn favorieten. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Echt heel erg benieuwd. Beter blijft Daisy leven want anders ga ik best wel huilen. Nee serieus dat zou ik echt erg vinden.

    Heel heel heel snel verder. Ja. <3 x

    8 jaar geleden
  • Loch_Ness

    Hell, prachtig dit.

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Fucking hell, dit is zo goed oh my gosh.

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    N'aaaawh Harry is zo cute bezuuugg
    Daisy moet wel ff beter worden hoor!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen