Foto bij 011

Alex rijdt mij eerst naar mijn huis, zodat ik mij kan omkleden. Hij heeft steeds zijn zonnebril op en zijn kap van zijn pull en ik begrijp niet waarom, maar vraag het hem ook niet. Ik wil niet lastig zijn. Hij stopt zijn auto voor mijn appartementsgebouw en vraagt of het hier is. Lachend knik ik en kijk Alex vragend aan. 'Do you want to come?' 'If you don't mind.' glimlacht hij en hij stapt snel uit en opent de deur voor mij en ik bijt speels op mijn lip. Wat een gentleman. Met een glimlach stap ik uit de auto en trek Alex mee naar binnen. 'Dus hier woon je?' klinkt er vragend uit Alex zijn mond en ik knik, en trek hem mee naar de lift. Gelukkig staat die al op gelijkvloers en hoef ik enkel op het knopje te duwen. De deuren van de lift gaan meteen open en Alex en ik stappen de lift in. Op het verdiep aangekomen, sleur ik Alex giechelend de lift uit en hij volgt mij hoofdschuddend mee naar mijn appartement. 'Ik zie dat de pijnstiller zijn werk begint te doen.' lacht hij en ik steek speels mijn tong naar hem uit. Ik open snel de deur van mijn appartement. 'Welkom in mijn nederig stulpje, maak het jezelf gezellig, ik kom zo terug.' snel ren ik mijn kamer wat moet ik aandoen? Ik heb echt zoveel kleren. Ik neus wat rond en besluit dan maar een rokje aan te doen met een leuk bloesje er op, ja dat is toch perfect. Ik kleed me snel om en doe mijn haar dan snel in een vlecht. Nog wat mascara en lipgloss op et voila, ik ben klaar om te gaan! Langzaam open ik de deur van mijn kamer en Alex staat wat in mijn kamer rond te kijken. Ik kan het niet laten om hem even te bestuderen, wat is hij knap.... Heather hou je hoofd er nou eens bij! Ik wil een stap zetten maar struikel over een paar schoenen die ik daar gister of een ander keertje had laten liggen en meteen schieten Alex zijn ogen op mij en verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. 'Alles oké?' 'Ja hoor.' breng ik mompelend uit. Met schaamrode wangetjes, wandel ik naar Alex toe en doe nog een paar leuke sandalen aan. 'Je ziet er echt leuk uit Heather.' ik lift mijn gezicht op en kijk recht in de ogen van Alex. Hij heeft zijn zonnebril afgezet, en wat een mooie ogen heeft hij. Ik slaak een zuchtje en word dan nog roder. 'Wat gaan we nu doen om precies te zijn?' 'Oh, ik heb aan mijn vrienden gevraagd om een picknick samen te stellen, die staat in de auto, en we rijden lekker naar een rustig plekje, en picknicken daar en genieten gewoon van het mooie weer en de omgeving, lijkt je dat iets?' verlegen knik ik, ja Alex ziet er inderdaad wel een romantische ziel uit. Hij steekt zijn hand lief naar mij uit en die glimlach die op zijn gezicht steeds staat te spelen, lijkt echt niet te verdwijnen. Voorzichtig leg ik mijn hand in de zijne en volg Alex mijn appartement uit. De deur moet wel nog even op slot maar dan laat ik mij terug door Alex begeleidden naar de auto. Nooit gedacht dat ik ooit een romantische jongen aan de haak zou slaan, wel aan de haak slaan.... Dat moet helaas nog gebeuren, maar als alles goed verloopt. Zie ik wel een kans op slagen.

Weer even een heel kort stukje tijdens het studeren ;) vanavond zet ik de echte date online, die wel een langer stukje zal zijn!

Veel leesplezier! en dikke kus!!

Silke

Reageer (5)

  • DreamyHoran

    Jaaa de datee (:

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Kan niet wachten op de date, maar neem je tijd met schrijven en leren.
    Je hebt het al druk genoeg,meis.
    Love this part.


    xxx

    8 jaar geleden
  • theauthor

    Omgg niceee snel verder xx

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    Haha precies wat hier onder staat.
    SNEL. VERDER. NU. JIJ. NUUUUU!

    8 jaar geleden
  • Applesauce

    Kun je die date niet nu online zetten?

    Not desperate at all :p

    snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen