Chapter 15
P.O.V Aurora
Kreunend werd ik wakker toen mijn wekker ging. Snel deed ik mijn irritante wekker uit, die serieus een k*t geluid maakte waar ik koppijn van kreeg.
Vermoeid ging ik recht overeind zitten en wreef de slaap uit mijn ogen, en keek op de wekker... 06.34. Nog een uur voordat de bel op school gaat.
Snel deed ik mijn uniform aan en ging de langzaam klaar te maken.
Ik besloot weer om te gaan kijken hoe laat het was... 06.57. "Oke, dat heb ik serieus echt snel gedaan." dacht ik en haalde mijn schouders op, alleen maar beter. Ik besloot om noedels te aan eten, wat ik eigenlijk elke ochtend doe. Ik ging aan tafel zitten en begon te eten totdat ik in mijn ooghoeken een wit papiertje zag liggen. Verbaasd pakte ik het op en begon te lezen wat er stond. 'Kom bij Alius.' las ik zacht op voor.
Verbaasd en geschokt keek ik ernaar, 'Wie' mompelde ik bedenkend en besloot om vast naar Raimon Jr. High te gaan, vast mijn gedachten ordenen voordat de lessen beginnen.
Ik keek om mijn horloge toen ik voor de poort van Raimon Jr. High stond 07.14. "Nog een kwartier" dacht ik en liep de plein op en ging op een bankje zitten.
'Aurora, wat doe je hier zo vroeg?' vroeg opeens een best wel bekende stem achter mij, die van Echo was. 'Ook hallo' grinnikte ik en klopte op het bankje, en gebaarde dat ze naast me kon gaan zitten wat ze twijfelend ook wel deed. 'Nou ik was aardig vroeg klaar en besloot om wat eerder naar school te gaan in plaats van op het laatste moment gaan en je dan moet gaan haasten' legde ik met een glimlacht uit, ik lieg niet maar ik vertel ook niet alles.
'En Echo... wat doe jij zo vroeg op school?' vroeg ik nu aardig nieuwsgierig.
Woop Woop hoofdstukje 15 alweer YEAH!!
Reageer (1)
9 jaar geledenAlius is coolWow, wacht? Gaat ze nu bij Alius of niet? en van wie komt dat briefje?
Snel verder!!