ik ga zometeen toch reclame maken hoor ö
ik kan niet leven zonder
die geweldige reacties
van jullie; aiight (':

<3.

STILL AT JUSTIN'S ROOM '-

Ik hoorde Demi snikken aan de andere kant van de lijn. 'Aline... Waarom?' ik hoorde de woede in mijn stem toen ik antwoorde. 'Denk je dat het voor mij makkelijk was?' Het was stil, ik keek naar Justin. 'Ik heb tegen mama gezegd dat je bij een vriendin gaan slapen was, en dat ik naar huis ben gekomen omdat ik me niet goed voelde.' 'oke' ze legde af. Ik ging terug naast Justin zitten en legde mijn hoofd terug op zijn schouder. "Wat hou ik toch van jou." zei hij terwijl hij met een vinger over mijn lippen ging. Ik lachte, het kon me eigenlijk echt niks schelen wat Demi nu dacht. Ik wou alleen maar bij mijn Justin zijn. Ik ging op mijn rug liggen, op zijn bed. Hij sprong zowat op me en begon me te kriebelen. "Stop ahaha Justin." ik gilde en lachte. Hij kuste me, ik deed mijn mond gelijk open en onze tongen waren alweer met elkaar verstrengeld. Hij knoopte mijn blousje open en had zijn shirt al uit gedaan. Mijn armen hongen losjes rond zijn nek. Ik voelde zijn warme adem die hij in mijn oor hijgde. "mag ik?" vroeg hij voorzichtig toen hij met zijn hand over de sluiting van mijn bh ging. "Justin, ik..." ik kon mijn zin niet afmaken want zijn moeder stond in de deuropening met open mond naar ons te staren. Ik sprong van onder Justin en kleede me zo snel mogelijk terug aan. Patty deed de deur terug dicht en ik hoorde haar van de trap gaan. Justin begon te lachen, toen moest ik ook lachen en samen lagen we zo'n tien minuten met de slappe lach. "Dat was echt zo erg." probeerde ik tussen het lachen door te zeggen. Hij knikte. "Nu durf ik niet meer naar beneden gaan hoor." justin keek me aan met van die nep-zielige oogjes. Ik moest erom lachen. "Justin?" vroeg ik met een schijnheilig lachje. "Ja liefje?" hij lachte uitdagend. "Krijg ik een kusje?" ik probeerde zo lief mogelijk te kijken. Hij kwam naar me toe en gaf me plagend een kusje op mijn wang. Ik deed zo'n pruilmondje en hij lachte. "Kom je kusje dan maar halen." zei hij terwijl hij van zijn bed sprong. Ik liep achter hem aan en kon hem uiteindelijk nog net aan zijn broek vast grijpen. Hij liet zich op de grond vallen en ik gaf hem een kus. Er klopte iemand op de deur. "Binneeeeen" riep hij. Zijn moeder kwam binnen en ik werd knalrood. "mam, voor je iets gaat zeggen: We waren niks van plan." hij keek naar mij. "Inderdaad." ik lachte een beetje ongemakkelijk. "Oh, nou ja, daar leek het niet op maar goed. Ik heb warme chocomelk voor jullie gemaakt, en ik ga slapen." ze kwam ons allebei nog een kus geven voor ze naar haar slaapkamer trok. Ik besloot ook mijn pyjama aan te doen toen Justin zijn tshirt uitdeed. Ik stond in mijn bh en onderbroek toen Justin opeens achter me stond en me bij mijn heupen vastnam. Ik draaide me om en gaf hem een kus op zijn neus. "Is dat alles?" ik lachte om dat pruilipje dat hij erbij trok. "Wacht even," ik lachte terwijl ik mijn boxershort en hemdje aan deed. Ik draaide me terug om en nam hem stevig vast, alsof hij anders zou weggaan. Ik wist nu al dat ik niet zonder hem zou kunnen.

Reageer (3)

  • Juvenile

    ow, dat is best wel voor lul.
    kom je daar, lig je half naakt.
    komt je ma binnen,
    neee dat is lekker.
    hahaha, maar ik ga heel orgineel doen.
    je schrijft zooo mooi, en daarom..
    ja nu komt het hoor..
    PAMPADAM
    MOET JE SNEL VERDER;D!

    1 decennium geleden
  • Drake

    oew,dat is zeer vernederend x3
    maar goed je kan zo goed schrijven,
    maar dat wist je onderhand al?
    maar je gaat echt even heel snel verder
    want ja, je schrijft zo mooi ;3
    xoxo

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    ik ga je weer eens lastigvallen ;$
    nee grapje, ik vind jou verhaal gewoon zo leuk,
    ikn weet eigenlijk niet goed wa ik in mijn reactie moet zetten, mjá alleen maar verdeeeeeeeer zeggen is ook zo on-orgineel haha,(:
    nouja, ik wil wel verder lezen, dus hoop ik dat jij snel verder gaat. (aa)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen