Foto bij 009

Reacties altijd welkom ^^, arme Heather, maar ah, moet ze maar niet zoveel drinken ;)

veel leesplezier!

Dikke kus!

Silke

Oh god, wat heb ik gedaan? Wat heb ik gedaan! Ik moet nog steeds naar het toilet en al snel is het aan mij en ik ga meteen erop gaan zitten. Heather toch, waarom moest je nu perse naar Alex bellen? Nu komt hij hier heen, en hij weet dat ik dronken ben, en oooh nee, hij mag mij zo niet zien. Als ik mijn behoefte gedaan heb sta ik snel recht en spoel ik door en wankelend zoek ik mijn weg terug naar de zaal zelf. Ik moest Iris zien te vinden. Een ober passeert met een plateau en stiekem neem ik er een shot glas van en giet deze snel naar binnen. Het brandt in mijn maag, maar ik ben zodanig dronken, dat ik er eigenlijk niet veel van voel, maar het geeft mij toch wel weer wat meer moed om Alex onder ogen te komen. Waar was ik ook alweer mee bezig? Oh ja, Iris zoeken. Ik wurm mij door een groep dansende mensen, op zoek naar het bekende gezicht van mijn beste vriendin, maar het is zo druk in de club, dat ik bijna verdrink in deze groep van mensen. Oh wat nu, wat moest ik nu gaan doen? Ik kijk rond en zie dat ik niet zover weg sta van de uitgang. Als Alex mij gaat willen vinden, zou het toch gemakkelijker zijn aan de uitgang, niet? Wankelend wandel ik die richting uit en ik voel me iet wat misselijk. Met heel wat geslenter en gewankel, kom ik eindelijk buiten en haal meteen diep adem. Het is koud, maar het doet zo'n deugd. Opeens hoor ik mijn naam, maar alles klinkt zo wazig. Ik probeer op te kijken, maar man wat draait mijn maag. Ik voel handen rond mijn arm en wordt door iemand meegetrokken, ik kan niet zien door wie alles is zo wazig. De muziek wordt stiller en ik hoor onze voetstappen ergens heen gaan, oh wat ben ik misselijk. Opeens stoppen we en ik kijk op naar de persoon die mij mee getrokken heeft. Wanneer ik Alex zijn gezicht zie, wordt alles nog waziger, en keert mijn maag zich helemaal. Mijn volledige maag inhoud, kots ik er gewoon uit en ik voel Alex achter mij gaan staan en hij neemt mijn haar vast, zodat deze niet in de weg hangt. Wat een schatje, maar ik kan mij even niet op hem concentreren. 'Alles oké?' klinkt er nadat ik eindelijk terug wat meer recht ga staan. Ik kijk even rond, we bevinden ons in een steegje, weg van de drukte. Ik schudde mijn hoofd en nog steeds voelde alles zo wazig aan en ik had enorm veel moeite om mijn ogen open te houden. 'Kom je gaat gewoon met mij mee.' 'Nee dat gaat niet.' 'Waarom zou dat niet gaan lieve Heather.' Alex kijkt mij aan, en opnieuw voel ik mij misselijk worden, maar dit keer probeer ik alles binnen te houden, ik wil niet nog eens belachelijk gemaakt worden. 'Iris...' 'Wie is Iris?' 'Mijn beste vriendin.' 'Zal ik haar een berichtje sturen met je gsm als we de auto in zitten?' verlegen begin ik te knikken en volg Alex naar zijn auto. 'Kom ik breng je wel naar huis.' ik ga in de auto zitten en zie dan pas goed dat Alex een zonnebril op heeft. Waarom draagt die nu een zonnebril 's nachts. Oh wat voelt mijn hoofd zwaar aan. Ik leg mijn hoofd tegen het raam en probeer mijn ogen open te houden, maar dat lukt erg moeilijk. 'Heather...' hoor ik nog en val dan in een heel erg diepe slaap.

Reageer (4)

  • DreamyHoran

    Alex is wel lief (:

    8 jaar geleden
  • ChocolateMuffin

    Zie je wel, Fifty shades of grey!
    het is wel leuk!

    8 jaar geleden
  • Calumftvegemite

    Heather toch...
    Naja gelukkig is Ashton- ik bedoel Alex zo'n lieve jongen :P
    Snel verder xx

    8 jaar geleden
  • Applesauce

    ai ai ai, heather toch.... wat minder drinken! maar hé alex to the rescue, right ;)!

    snel snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen