Bij de missie kostwinner kun je een beloning krijgen.
De beloning is dat de hobby koken wordt ontgrendeld.

Dit zijn de opdrachten die je moet doen voor deze missie:
- Kijk naar simchef op televisie (duurt 2 minuten en 42 seconden.
- Fornuis kopen (deze kan je zelf zo duur of zo goedkoop kopen als je maar wil, deze kun je ook al kopen terwijl je sim naar simchef kijkt).
- Eieren met spek maken (duurt 5 minuten).
- Eieren met spek eten (duurt 10 minuten).
- Vaat doen (duurt 3 seconden).
- Boekenplank doorzoeken (duurt 3 uur, dit is de langste opdracht tijdens deze missie. Je kunt hem gaan versnellen maar je kunt ook je andere sim(s) laten tuinnieren, waardoor je ook geld krijgt).
- Broodrooster kopen (deze kan je zelf zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt).
- Zorg dat er 2 sims in 1 huis zijn (Dit was bij mij niet nodig, omdat ze nog in 1 huis waren).
- Kaas en tomaat op brood maken (duurt 1 minuut).
- Kaas en tomaat op brood eten (duurt 10 minuten, tip laat een andere sim dit doen en laat de sim die aan het koken is alvast beginnen met burgers bakken).
- Nodig 1 sim uit (Deze stap heb ik niet gehad, maar dat kan ook komen doordat al mijn sims al bij elkaar waren.
- Burgers bakken (duurt 20 minuten, daarom kun je er al eerder aan beginnen. Zorg wel dat je op tijd klaar bent met de andere stappen anders moet je 2 keer burgers bakken).
- Aan tafel roepen (duurt 10 minuten, maar je kunt ook op kruisje drukken als de opdracht behaald is).
- Ogen dicht doen op de bank (duurt 4 minuten en 30 seconden).

En dan ben je al klaar met de eerste missie!!
Heb je hier wat aan gehad of niet?
Heb je nog tips en tops?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen