De famillie archer is een hele lieve en leuke famillie ze zijn met ze 6en een papa een mama en 4 meiden

Dit verhaal gaat over de famillie Archer de famillie Archer is een hele gelukkige famillie. De famillie bestaat uit een moeder een vader en 4 prachtige meisjes De meisjes heten: Liv Claire Shania en Melody. De dochters waren super lief en aardig maar Melody moest wel eerst super vaak op het krukje wel 4 tot 8 x per dag maar dat is nu veel minder geworden ze zit er soms maar 2 x op of soms helemaal niet. De famillie is super hecht en verteld alles aan elkaar als je bijvoorbeeld in de problemen zit of je bedreigd word of dat je verliefd bent maar dan op een meisje in plaats van op een jongen omdat je dan zelf een meisje bent. Melody is in dit geval Bisexueel ze valt op beiden zoals meisjes als jongens. De moeder van de famillie is daarbij ook nog eens zwanger van een meisje of jongen dat weten we nog niet de echo is over een paar dagen. De volgende ochtend toen ze uit bed kwamen was het de dag dat ze naar het ziekenhuis gingen voor een echo. Eenmaal aangekleed en gegeten te hebben waren ze klaar om te gaan ze stappten in de auto en rijden naar het ziekenhuis maar voor je het wist stonden ze in de fille na 2 uur in de file te hebben gestaan kwamen ze uiteindelijk toch nog bij het ziekenhuis. Toen ze er waren stapte ze uit de auto de meisjes 1 voor 1. Toen ze naar binnen liepen moest de vrouw eenmaal later op het bed liggen voor de echo. De meiden waren irritant dus zaten met elkaar te kloten. Toen de vrouw eindelijk klaar was gingen ze terug in de auto maar niet naar huis nee onderweg naar de mcdonalds de meiden waren zo druk dat ze iets moesten verzinnen. Bij de mcdonalds was een speelding voor de meiden de meiden mochten daar op spelen terwijl de moeder alles ging bestellen. toen het allemaal klaar was gingen ze gezellig eten naar het eten mochten ze nog een ijsje uitkiezen van papa dus dat deden ze. toen ze het ijsje uit hadden gekozen gingen ze terug in de auto op weg naar huis. Toen ze thuis waren en het ijsje op hadden gingen ze naar bed want het was al wel laat. De meiden sliepen met 2 op 1 kamer. Dus Claire en Liv op 1 kamer en Shania en Melody op 1 kamer. Shania en melody waren een 2ling en Claire en Liv waren een 2ling soms waren ze druk en irritant maar ook altijd wel lief.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen