Foto bij 008

'Komaan Heather ben je bijna klaar?' Zuchtend doe ik nog wat lipgloss op mijn lippen. Iris kan soms toch wel zagen hoor. 'Ja ja, ik ben bijna klaar hoor!' Roep ik lachend en bekijk mezelf nog eens goed in de spiegel. Ik zag er leuk uit, echt wel heel leuk. Misschien kan ik Alex nog een berichtje sturen om te vragen of hij ook niet uit gaat, dan kan ik hem meteen aan Iris voorstellen. Ik neem mijn gsm en en stuur nog een berichtje naar Alex.

Heather: Hi Alex! Een vriendin en ik gaan vanavond uit en ik vroeg mij af of je misschien zin had om ook uit te gaan? Dan kunnen we misschien ergens af spreken? Xx Heather

Na nog even alles te checken, wandel ik de badkamer uit en zuchtend staat Iris recht uit te zetel. 'Ha ha, daar zijn we dan eindelijk! Ik heb dorst hoor! En ik moet echt gaan feesten!' Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk grijnzend naar Iris. 'Heb je dorst, wil je een shotje?' ik haal mijn fles tequila en wat tequila glazen boven en sta lekker met een brede glimlach naar Iris te staren die ineens heel veel energie krijgt en terwijl ze in haar handen klapt, op en neer staat te springen. Grijnzend zet ik de shot glaasjes neer en schenk ze vol terwijl Iris staat te roepen: 'SHOTS SHOTS SHOTS!' giechelend geef ik haar een glas en we klinken en kappen de tequila snel binnen. 'Holy shit! Deze is straf!' Iris zet haar glas neer en ik zet ze even in de keuken. 'Lang leve illegaal drinken!' 'Als mijn mam hier achter komt!' 'Oh Iris je hebt het al zoveel gedaan.' breng ik giechelend uit en voel de alcohol al wat in mijn hoofd. Dit zou een leuke avond gaan worden. 'Ben je klaar om te vertrekken?' 'Wacht nog even mijn tasje nemen!' ik ren naar het aanrecht en neem mijn tasje bij de hand. Gsm op zak, check, geld, paspoort, ah meer heb ik toch niet nodig. Iris steekt haar arm lachend uit en ik haak die van mij in die van haar en zo wandelen we mijn appartement uit. We nemen een taxi naar de uitgaansbuurt en snel check ik mijn sms'jes.

Alex: Misschien gaan we wel nog uit vanavond, ik ben het nog niet zeker, ik laat je wel iets weten! Amuseer je alvast! Xx

Hoofdschuddend verlaat er een zucht mijn mond en stop ik mijn gsm terug in mijn tasje. Ik krijg een vragende blik van Iris toegeworpen, maar heb geen zin om die te beantwoorden. Hij wilt mij graag beter leren kennen, maar wil niet uit gaan. Wat een vreemde jongen. De taxi stopt en Iris betaalt die even snel en trekt mij dan mee de wagen uit en kijkt even rond. 'Waar wil je heen?' 'Maakt niet uit, zolang er maar heel veel alcohol aan te pas komt.' 'Hey, wat scheelt er?' ik trek mijn schouders op en zuchtend neemt Iris mij mee naar één van de beste clubs hier in Los Angeles. Omdat we twee meiden zijn, mogen we direct binnen, ze vragen niet eens onze identiteitskaart, wat een geluk. Meteen sleur ik Iris mee naar de bar en bestel enkele shotjes. We krijgen ze gratis en voor niets en ik knipoog naar de barman en ik toast met Iris en samen kappen we de shots gewoon naar binnen. 'Wow! Zalig Heather, ik heb je nog nooit zo los gezien!' Ik knipoog naar Iris en trek haar dan mee naar de dansvloer. Ik heb echt zin om los te gaan. De muziek is echt perfect om op te dansen en samen met Iris laat ik mij echt gaan. We krijgen tientallen drankjes aangeboden, en al snel begint het wat wazig in mijn hoofd te worden,en ik moet ook nog eens dringend plassen. 'Ik moet naar het toilet!' roep ik met een dubbele tong in Iris haar oor. Ze knikt kort, want haar aandacht is vooral op een jongen gevestigd waarmee ze staat te dansen. Hoofdschuddend slenter ik naar de toiletten en ik merk dat ik niet echt recht kan lopen. Er staat een hele wachtrij voor de toiletten en besluit dan maar wat te spelen op mijn gsm. Ik werp nog eens een blik op het berichtje die Alex gestuurd had. Wat was ik boos op hem. Hoe kon hij mij nu zomaar laten zitten. Ik druk op het groene telefoontje en zet mijn gsm aan mijn oor, dat zal hem leren om mij zomaar te laten zitten. 'Heather?' klinkt er verbaasd aan de andere kant van de lijn en meteen zet ik een grote mond op. 'Waarom wil je niet met mij uitgaan Alex, je wilt mij toch beter leren kennen?' wauw wat spreek ik met een dubbele tong. 'Heather je bent dronken.' 'Waarom Alex...' 'Oh god Heather, het ligt veel moeilijker dan je denkt, het is niet dat ik niet wil, waar ben je?' 'In een club...' 'Welkeen?' 'Geen idee...' 'Komaan Heather...' 'Die met de blauwe en rode lichten.' 'Ik kom eraan.'

Reageer (5)

  • ChocolateMuffin

    Dit doet me denken aan Fifty shades of Grey! haha

    8 jaar geleden
  • Calumftvegemite

    Ja en dan herkent iedereen hem :S
    Snel verder xx

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Ja, dat was niet zo heel heel handig.
    Snel verder meiss xx

    8 jaar geleden
  • Applesauce

    Ja hoor Heather, nu heb je je flink in de nesten gewerkt, Ashton kuch ik bedoel alex komt achter je aan!

    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • x_smileforme_x

    Oeioeioei (:

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen