O35 - Find her
Een duistere gedaante zat in zijn stoel. Mijn een magere, witte hand streelde hij een slang. 'Nagini, ons gezin zal bijna compleet zijn,' zei hij met een kille stem. 'Sarah,' siste de slang. Voldemort knikte, hij had een tevreden blik in zijn ogen. Uit het niets, klopte iemand op de deur, die daarna openging. Zonder op antwoord te wachten. Even keek Voldemort vol woede, maar toen hij zag wie er binnen kwam, keek hij tevreden. 'Severus, ik verwachtte je al.' 'My Lord,' zei Severus Snape, en hij maakte een kleine buiging. De man had zwart, vettig haar. Alsof het al een paar weken niet gewassen was. 'Je hebt nieuws, neem ik aan?' Snape knikte. 'Ja, my Lord.' Voldemort keek Snape nieuwsgierig aan. 'U weet waarschijnlijk wel, dat de kerstvakantie aangebroken is op Hogwarts.' Voldemort knikte, en was stil. Dit was het teken voor Snape om verder te gaan. 'Sarah verblijft deze vakantie niet op Hogwarts.' Snape had de interesse van Voldemort getrokken, die hem nieuwsgierig aan keek. 'Waar is ze?' 'Aangezien ze niet met Draco mee is gegaan,' zei Snape, 'is er maar één plek waar ze naar toe is gegaan.' 'En dat is?' Het was duidelijk te horen dat Voldemort zijn geduld verloor. 'Wool's Orphanage.' Voldemort keek even verbaasd, maar herstelde zich. 'Wool's?' 'Ja, als het goed is, is ze gister aangekomen.' 'Ze heeft hier altijd al gezeten?' 'Ja, my Lord.' Snape begreep het probleem niet. Maar Voldemort wel. Hijzelf had ook in dat weeshuis gezeten. Toen hij jong was, en hij haatte het. Hij wilde haar dolgraag bevrijden van de ellende daar. 'Je bent zeker, van deze informatie?' 'Ja, Dumbledore heeft dit nog met mij besproken. En ik zag haar op de trein stappen.' Voldemort grijnsde even kort. 'Goed, Severus, heel goed.' Hij stuurde Snape weg, met als opdracht om de Death Eaters in te lichten over het plan. Severus Snape knikte, en liep toen weg de donkere kamer uit. 'Binnenkort, Nagini, binnenkort,' zei Voldemort, en hij begon zijn slang weer te strelen met zijn magere, witte hand.
Reageer (3)
Gauw verder xx
8 jaar geledenMooi geschreben snel verder
8 jaar geledenZo mooi geschreven as always
8 jaar geleden