Hee, weer een hoofdstukje..! Laat een reactie achter wat je der van vind enzo xoxo

Kensi Blye pov'
Deeks? Deeks waar ben je? Opeens gaan de deuren van de mega koelkast open en komt Deeks eruit gelopen. 'Hier ben ik..' mompelt hij. 'Zat je in de koelkast?' zeg ik en ik begin keihard te lachen. 'Ja lach maar jij...' antwoord hij. Wie waren die mannen en wat voor pakketje hadden ze?' vraagt Deeks. 'Geen idee.' Nadat we het huis verder onderzocht hebben, lopen we het huis uit. Tegen over het huis staat een winkelcentrum. Ik zie dat er camera's staan waarvan er 1 gericht is op het huis van Brian o'Donnel. 'Nell, Eric bekijk de camera beelden van het winkelcentrum tegenover het huis. Vind uit wie die twee mannen zijn met het pakketje' zeg ik via mijn oortje tegen Nell en Eric. 'Doen we' antwoord Nell. 'Zullen we maar terugrijden?' vraagt Deeks. 'Ja is goed'. Als we net boven in Ops zijn komen ook Sam en Callen binnengelopen. 'Dit hebben we gevonden op plaats delict'. Sam laat ons een bebloed mes zien. 'We sturen het naar het lab' zegt Nell. 'We hebben een hit met de twee mannen die in Brian's huis waren'. Op het scherm verschijnen de twee paspoorten die bij de twee mannen horen. 'Juan rodriqez en miquel taper' leest Callen hardop voor. Ineens verschijnt Hetty's gezocht super groot op het scherm. 'Pak ze op en verhoor ze' zegt ze. 'Euhmm Hetty.. Je hoeft je hoofd niet zo groot voor de camera te houden' zegt Eric. Hetty antwoord niet en verdwijnt van het scherm. 'Nu is zw boos..' momelt Deeks. 'Dat hoorde ik Mr. Deeks.' klinkt door ops heen. 'Waar kwam dat vandaan' mompelt Sam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen