Kensi blye pov'
'Zijn naam is Brian O'Donell.' zegt Nell. 'Kensi en Deeks jullie gaan zijn huis onderzoeken, dan onderzoeken wij plaats delict' zegt Sam. 'No way' antwoord Deeks. 'Waarom krijgen julie altijd plaats delict?' 'Okay.. Steen, papier, schaar' daagt Sam Deeks uit. O serieus? Deeks verliest. Goh wie had dat gedacht? dacht ik bij mijzelf. Deeks en ik lopen naar mijn auto en ik neem plaats achter het stuur. 'Weet je zeker dat je wilt rijden? Ik bedoel.. Je ziet er niet echt goed uit.. Alsof je de hele nacht niet geslapen hebt' vraagt Deeks aan me. 'Deeks! Ik ben okay. Gewoon een beetje slecht geslapen dat is alles! Ik kan echt wel auto rijden' antwoord ik een beetje boos. 'Oke' mompelt deeks. Na 10 minuutjes rijden komen we bij Brians's apartement aan. Ik open de deur en we lopen het huis in. Terwijl ik de kamer onderzoek, onderzoekt deeks de keuken. Opeens hoor ik het geluid van een deur die van slot open word gedaan. Fuck.. Snel verstoppen. Ik duik snel achter de bank. 2 grote mannen, ik schat rond de 35 jaar, komen het huis binnen gelopen. Ik hoor ze praten over een pakketje dat in de keuken ligt. Shit.. Deeks is daar. De twee mannen lopen richting de keuken. Als ze daar eenmaal zijn, hoor ik niks. Huh? Hun gesprek gaat gewoom verder. Is Deeks weggegaan? Als de mannen weer terug lopen uit de koelkast, hou ik me muisstil. In de handen van 1 van de mannen ligt een pakketje van ongeveer 20 bij 40 cm. Wat zou erin zitten. De twee mannen verlaten het huis. Ik wacht nog even en kom daarna overeind. Waar is Deeks?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen