Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 138

hey lieve lezers

Het is al eventjes geleden. De vakantie was zalig (ik wil stiekem terug).
Nu ben ik al een weekje aan het werken en het zijn echt lange, zware dagen maar verdient wel goed :)
Ik zal proberen zaterdag er nog één te posten.

groetjes magiclove

Je dacht terug aan de avond voor de jongens vertrokken op tour. Tom had je meegenomen naar een restaurant en daarna waren jullie nog naar de film geweest. Het was een prachtige avond en aan de gedachte alleen nog maar van hem, voelde je de tranen weer opwellen. Je was niet zo’n huiltype maar je miste hem echt zo hard. Drie dagen geleden was hij vertrokken en al 3 dagen lang had hij elke keer al een half uur geskypt. Annelies bleef bij je logeren en ook Sam was gisteren gekomen met een koffer om te blijven. Samen hadden jullie al wel veel pret gehad en zolang je niet alleen was, ging het nog wel maar van zodra je even alleen was, voelde je meteen het gemis. Je schrok op van geklop op de deur en zag Sam de deur onhandig open doen. Ze had een plateau bij met 2 tassen thee. Sam kwam met een glimlach binnen en zette de plateau op het nachtkastje voor ze ging zitten. Annelies was op de moment even naar huis dus zaten jullie toch alleen. Sam: “Ik heb wat thee gemaakt, je favoriet.” Ze gaf je een mok aan en je bedankte haar. Je zette de mok op jou nachtkastje en keek Sam aan. Sam: “Gaat het?” Jij: “Ja het is enkel…” Sam: “Je mist hem.” Onderbrak ze jou zin. Sam: “Ik weet het, maar over 11 dagen zie je hem weer.” Jij: “Het lijkt zo lang.” Sam: “Dat is omdat jullie praktisch samenwonen.” Jij: “Misschien.” Sam: “Aww kom hier.” Ze sloeg haar armen om je heen en ook jij sloeg je armen om haar. Jij: “Over 11 dagen dan moet ik afscheid van jou nemen.” Sam: “Ja ik denk niet dat je hart dat aan kan dus zal ik je maar een overdosis Sam geven.” Je duwde haar lachend weg en gooide je kussen naar haar. Sam: “Kussengevecht!” Meteen smeet ze een kussen op jou maar je ving het juist op tijd op voordat het in je gezicht vloog en smeet het al lachend terug. Sam stond op en nam nu ook nog het kussen van op de grond en begon je met 2 kussens te slaan. Sam: “Haha, ik ben koningin van de kussens!” Je nam snel een kussen van haar af en nu begonnen jullie elkaar te slaan met de kussens, tot jullie te uitgeput waren en naast elkaar op het bed plofte. Jij: “Vrede?” Sam: “Vrede.” Je keek haar glimlachend aan. Jij: “Je bent de beste.” Sam: “weet ik.” Je nam al lachend je tas thee die nu lauw was en nam een grote slok. Hmm, lekker. Je kreeg een glimlach op je gezicht. Sam: “Je zou je twitter eens moeten updaten.” Jij: “Ja misschien wel ja.” Daarna was het even stil. Jij: “Ik kan nog altijd niet geloven dat ik in de kwartfinale ben geraakt.” Sam: “Je hebt het dan ook al geweldig gedaan en ik ben zeker dat je gaat winnen.” Jij: “Hoe kan je zo zeker zijn?” Sam: “Kom op Demi, je hebt super veel talent en je hebt veel fans, je beseft toch dat vanaf nu ook de fans kunnen stemmen?” Jij: “Ja maar, ik heb niet zoveel fans hoor en talent? Ik kan er iets van maar om het talent te noemen.” Sam: “Je moet niet zo slecht denken over jezelf, accepteer nu maar dat je gewoon talent hebt.” Jij: “Maar er zijn er betere.” Sam: “Zelfs Jason zei dat je veel talent hebt en zijn broer is weg van je werken.”

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    awesome!

    sorry voor de korte reactie, ben inspiratieloos. T.T

    xx Kim (flower)

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen