Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Nope, dit is door de anorexia en het drankgebruik de afgelopen maanden.
    En dat Niall in een kunstmatige coma ligt, kan wel eens langer duren dan 10 dagen.
    Maar het herstel dat daarna komt zal pas zwaar worden.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Ik hoop zo hard dat hij beter zal zijn voor zijn verjaardag!! Of dat hij op zijn minst beter zal worden... Oooh, ik zou echt doodgaan van verdriet als hij niet meer beter wordt. Het zou zo leuk zijn dat hij daarna terug kan genezen en de jongen worden die hij vroeger was!
    Met Zayn! En nu denk ik echt wel dat hij gevoelens heeft voor Niall, hoor! Ik bedoel, anders zou hij nooit zo reageren!
    Goh, Zayn was echt zo schattig in de hoofdstuk! Ik vind het echt lief dat hij zich zo'n zorgen maakt om hem!
    Harry is inderdaad ook echt een schatje!
    Ik heb vooral al een heel luie vakantie gehad, maar dat mag wel eens xD
    En jij? Heb jij al een fijne vakantie gehad?
    Ik kijk al uit naar dat warme weertje morgen!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    BETEKEND DIT GEEN HARTAANVAL THANK GOD

    ik zit nu lekker buiten naar de sterren te staren. Gwn omdat t kan. En morgen ga ik zwemmen met een vriendin van me. Hoe spendeer jij ze??

    OMG EEN FANTASTISCH STUKJE LIEVERD. HIER HEB IK DE HELE DAG OP GEWACHT!!! TIS ZOOO SPANNEND JE VERHAAL

    Ow wee als niall dood gaat. JE GAAT HEM NIET DOOD LATEN GAAN OP ZIJN VERJAARDAG WANT DAN GA IK HUILEN...

    X

    9 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik had Niall liever levend gezien, maar goed. Ik begrijp dat je hem niet plots terug levend kan maken, net alsof er niets gebeurd was. Maar zou je hem alsjeblieft terug beter willen maken voor zijn verjaardag? Anders is het zo zielig dat hij zijn verjaardag moet doorbrengen in het ziekenhuis!
    Laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk beter worden! Ik vind het aa niets dat Niall in het ziekenhuis ligt.
    En Harry is zo lief!!!
    En volgens mij begint Zayn door te hebben dat hij niet zonder Niall kan (:
    En ik vul dezer dagen op door te lezen en te leren voor mijn autorijbewijs. Hoe vul jij ze op?
    Xxx
    Snel verder
    Oh en een kudo natuurlijk voor dit geweldig verhaal!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen