Foto bij Vierde uur - Transfiguration

En toen begon Sirius' geweldige, zeer logische en goed doordachte plan om Remus te verleiden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • EvilDaughter

    Straks word Peter nog verliefd op Sirius!

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    “Je kunt bijna auditie doen voor Weasley,” zei James bemoedigend.


    Hoe zou dat gaan? Zit Molly voor? En is rood haar de enige kwalificatie? Ik heb zoveel vragen!


    Sirius’ haar was, kort samengevat, een enorm, gigantisch, agressief roze hartje.


    Een agressief hartje! Dat kan alleen Sirius voor elkaar krijgen. Wat een loser is hij toch!

    “Het past bij de boa,”


    Een boa constrictor!

    “Meneer Black,” zei McGonagall. Iedereen bevroor terwijl ze van achter haar bureau vandaan kwam. “Ik wil niet weten wat u bewogen heeft uzelf juist dit kapsel aan te meten, maar tien punten voor Gryffindor voor buitengewoon spreukwerk.”


    Meer bewijs dat McGonagoll echt wel een goed gevoel voor humor heeft.

    Drie krijtjes begonnen ritmisch over het bord te krassen op een manier die verdacht veel klonk als Celestina Warbecks hitsong A Cauldron Full of Hot, Strong Love.


    Is het raar dat ik die graag zou horen? Ik hoop dat die ketelbodem dik genoeg is!

    9 jaar geleden
  • Phlegethon

    Poor Sirius, zijn plan can verleiding lijkt nog niet echt te werken

    9 jaar geleden
  • Agree

    Fantastisch! :'D

    9 jaar geleden
  • Altaria

    Hahaha die menig zuurstok jaloers zou maken xD hilarisch, i love this

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen